Skocz do zawartości

Zaawansowane Tworzenie Modów

Od ostatniej odpowiedzi w tym temacie minęło 1588 dni. Pamiętaj, że odkopywanie takich tematów jest niewskazane, chyba że chcesz wnieść coś nowego do dyskusji.

Polecane posty

Pani Kasia

Pani Kasia

Rozwijaj a może będzie coś naprawdę wartego uwagi. Narazie like.

@Edit Strona z MCP nie działa :(

Edytowano przez Sebastian1882

Udostępnij ten post


Link to postu

Zarąbiste, czytalem juz troche takich, ale byly tylko bloki itemy craftingi i przetapianie. Ja czekam na np

narzędzia.

 

 

@edit 1

Dzięki za narzędzia. Dokończ, a bedzie wspaniale!!! Daje plusa. :D

 

@edit 2

Nie moge sie doczekać Gui struktur i roślin

 

@edit 3

Teraz tylko GUI i będzie SUPER!!!!

Edytowano przez dyniozaur

Halo!

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

A ja chętnie bym się dowiedział jak np. tworzyć efekty wizualne, czyli choćby takie rzeczy jak są w łuku zastosowane w łuku (naciąganie cięciwy, zoom przy celowaniu etc.). Jeśli mówisz, że inne poradniki to podstawy to ja chciałbym, abyś poszedł w takim kierunku, ale lajk jak najbardziej leci !

Edytowano przez Pitbull !

106071453484304291456.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu

Nareszcie ktoś się za to zabrał :) Duży like i czekam na dalszy rozwój !

 

@edit

Dodaj jeszcze jak zrobić aby po skuciu bloku wypadał nam przedmiot :) Albo exp.

 

@edit

Errory :(

 

 

== ERRORS FOUND ==
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:17: error: <identifier> expected
    ModLoader.addRecipe(new ItemStack(Suprise, 64), new Object[]
					   ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:17: error: illegal start of type
    ModLoader.addRecipe(new ItemStack(Suprise, 64), new Object[]
					    ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:17: error: ')' expected
    ModLoader.addRecipe(new ItemStack(Suprise, 64), new Object[]
						   ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:17: error: ';' expected
    ModLoader.addRecipe(new ItemStack(Suprise, 64), new Object[]
									 ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:17: error: <identifier> expected
    ModLoader.addRecipe(new ItemStack(Suprise, 64), new Object[]
											 ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:17: error: <identifier> expected
    ModLoader.addRecipe(new ItemStack(Suprise, 64), new Object[]
											  ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:17: error: illegal start of type
    ModLoader.addRecipe(new ItemStack(Suprise, 64), new Object[]
												 ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:17: error: <identifier> expected
    ModLoader.addRecipe(new ItemStack(Suprise, 64), new Object[]
												  ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:17: error: ';' expected
    ModLoader.addRecipe(new ItemStack(Suprise, 64), new Object[]
												   ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:17: error: <identifier> expected
    ModLoader.addRecipe(new ItemStack(Suprise, 64), new Object[]
															    ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:19: error: illegal start of type
								    "   ", " X ", "   ", 'X', Item.dirt
								    ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:19: error: <identifier> expected
								    "   ", " X ", "   ", 'X', Item.dirt
										 ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:19: error: ';' expected
								    "   ", " X ", "   ", 'X', Item.dirt
										  ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:19: error: illegal start of type
								    "   ", " X ", "   ", 'X', Item.dirt
											    ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:19: error: <identifier> expected
								    "   ", " X ", "   ", 'X', Item.dirt
												 ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:19: error: <identifier> expected
								    "   ", " X ", "   ", 'X', Item.dirt
													    ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:19: error: illegal start of type
								    "   ", " X ", "   ", 'X', Item.dirt
														    ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:19: error: ';' expected
								    "   ", " X ", "   ", 'X', Item.dirt
																  ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:19: error: <identifier> expected
								    "   ", " X ", "   ", 'X', Item.dirt
																	   ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:20: error: illegal start of type
						    });
							 ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:20: error: <identifier> expected
						    });
							  ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:20: error: ';' expected
						    });
							   ^
src\minecraft\net\minecraft\src\mod_Test.java:21: error: reached end of file whi
le parsing
}
^
23 errors
==================

 

Edytowano przez piotrek54PL

Udostępnij ten post


Link to postu

Było już takie coś...


 

 

... May the odds be ever in your favour ... All you need is love ... Now boy, now you own me ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Pani Kasia

@up ale to najlepszy poradnik :) ja go nie uzyje ale moj brat tego szuka :D


eJxzSSxKSc1OzVPQVQgpzy9KTlQITi0qzy_nCsgvmca.png


Ten, który z demonami walczy, winien uważać, by samemu nie stać się jednym z nich. - Fryderyk Nietzsche

Udostępnij ten post


Link to postu

@piotrek54PL

 

Nie dałeś na końcu moda }, prawda?

Na pewno dałeś te linijki kodu od craftingu w mod_NAZWAMODA(){} czyli tam gdzie NAZWABLOKU.addName() ?

Udostępnij ten post


Link to postu

zajebiście ziomuś czekałem na to ! Będę spełniony jak napiszesz jak stworzyć moba i jego występowanie :) Zrobię ciebie jako króla w zamku heh :D

 

@edit

 

Pomoże ktoś? Nie wiem jak zrobić tą teksturkę

 

 

53357501279067238885.png

 

Edytowano przez BosskiRoman

Lubie To

fw821y.png
Sygnaturka wykonana przez FailStunt


 

Udostępnij ten post


Link to postu

Nie używaj painta bo on nie obsługuje przezroczystości!

Lepszy Gimp, bo obsługuje przezroczystość i ma więcej funkcji.

Jeśli po gimpie też tak masz to usuń warstwę i zrób nową.

I trzeba zapisywać jako .png .

Udostępnij ten post


Link to postu

A może masz coś na taki problem, że kiedy odpalam Minecrfata z:

-> ModLoader, żeby mody działały

-> TooManyItems, żebym mógł dać sobie nowego itemka

-> Moj mod

 

To minecraft nie startuje. Znaczy jest logo Mojangu, potem szybkie okienko (coś o ModLoaderze) i black screen i sie po pol sekundy wylacza. Nie wiem w czym lezy błąd. Od razu mówię, że TMI i ModLoadera mam na poprawną wersję, dekompilacja pokazuje taki błąd:

'runtime\bin\applydiff.exe -p1 -u -i ..\..	emp	emp.patch -d src\minecraft' fai
led : 1
== ERRORS FOUND ==
When decompiling with ModLoader a single hunk failure in RenderBlocks is expecte
d and is not a problem
1 out of 1 hunk FAILED -- saving rejects to file 'net\minecraft\src\RenderBlocks
.#'
==================

 

a w czasie rekompilacji żaden błąd się nie pojawia, podobnie jak w czasie reobfuskacji.

 

W czasie dekompilacji w minecraft.jar poza standardowymi plikami znajduje sie tylko ModLoader.

 

Pomóżcie, nie mam pojecia co robie źle :(


Uczysz się pisać pluginy pod bukkit ale Ci nie wychodzi? Zapraszam, ucz się z mojego poradnika do woli! http://www.mpcforum.pl/topic/1016491-od-zera-do-bukkits-plug-in-developera/ 

Udostępnij ten post


Link to postu

no no ładnie opisany a nie jak inne niezrozumiale :) plusik jest bo się czegoś porządnie dowiedziałem xD


03082059994152820902.jpg

Pomogłem? Jeśli tak daj plusika! Proszę o zdjęcie kilku%!

Udostępnij ten post


Link to postu

@andych1 ten błąd przy dekompilacji może być, też go mam.

Odpal minecrafta przez plik .bat i zobacz co jest w konsoli i napisz tu.

Udostępnij ten post


Link to postu

gdzie wpisać to smelting żeby przepalało? U mnie to wygląda następująco

 

 

package net.minecraft.src;
public class mod_OczyszczonyDiament extends BaseMod
{
	public static Item oczyszczonyDiament = new Item(666).setItemName("oczyszczonyDiament");
	public String getVersion()
	{
			return "1.0";
	}
	public void load(){}
	public mod_OczyszczonyDiament()
	{
oczyszczonyDiament.iconIndex = ModLoader.addOverride("/gui/items.png", "/OczyszczonyDiament/icon.png");
ModLoader.addName(oczyszczonyDiament, "Oczyszczony Diament");
ModLoader.addSmelting(264, new ItemStack(666, 1));
 }
}

 

 

i jest 1 błąd:

 

== MCP 6.2 (data: 6.2, client: 1.2.5, server: 1.2.5) ==

# found jad, jad patches, ff patches, osx patches, srgs, name csvs, doc csvs, pa

ram csvs, astyle, astyle config

== Recompiling client ==

> Cleaning bin

> Recompiling

'"C:\Program Files\Java\jdk1.7.0_04\bin\javac" -Xlint:-options -deprecation -g -

source 1.6 -target 1....' failed : 1

 

== ERRORS FOUND ==

 

src\minecraft\net\minecraft\src\mod_OczyszczonyDiament.java:14: error: no suitab

le constructor found for ItemStack(int,int)

ModLoader.addSmelting(264, new ItemStack(666, 9)

);

^

 

constructor ItemStack.ItemStack() is not applicable

(actual and formal argument lists differ in length)

constructor ItemStack.ItemStack(int,int,int) is not applicable

(actual and formal argument lists differ in length)

constructor ItemStack.ItemStack(Item,int,int) is not applicable

(actual and formal argument lists differ in length)

constructor ItemStack.ItemStack(Item,int) is not applicable

(actual argument int cannot be converted to Item by method invocation conv

ersion)

constructor ItemStack.ItemStack(Item) is not applicable

(actual and formal argument lists differ in length)

constructor ItemStack.ItemStack(Block,int,int) is not applicable

(actual and formal argument lists differ in length)

constructor ItemStack.ItemStack(Block,int) is not applicable

(actual argument int cannot be converted to Block by method invocation con

version)

constructor ItemStack.ItemStack(Block) is not applicable

(actual and formal argument lists differ in length)

1 error

==================

 

== Recompiling server ==

> Cleaning bin

> Recompiling

- Done in 13.00 seconds

Aby kontynuować, naciśnij dowolny klawisz . . .

 

Edytowano przez BosskiRoman

Lubie To

fw821y.png
Sygnaturka wykonana przez FailStunt


 

Udostępnij ten post


Link to postu

Bardzo mi się twój poradnik przydał !

Właściwie spadłeś mi prosto z nieba :D

Leci "lajk" oczywiście i rozwijaj dalej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Autor tematu Napisano (edytowany)

ModLoader.addSmelting(264, new ItemStack(666, 1));

W konstruktorze ItemStack, czyli ItemStack(666, 1) zamiast id wyniku dawaj blok.

Czyli:

ModLoader.addSmelting(264, new ItemStack(oczyszczonyDiament, 1));

A miejsce dobre.

 

@Edit Dodałem specjalne właściwości bloków i ulepszyłem tworzenie bloku(dodałem jak zrobić co wypada z bloku).

Edytowano przez karol202

Udostępnij ten post


Link to postu
Od ostatniej odpowiedzi w tym temacie minęło 1588 dni. Pamiętaj, że odkopywanie takich tematów jest niewskazane, chyba że chcesz wnieść coś nowego do dyskusji.

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.


×
Okienko zamknie się za 5 sekund...