Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Oplaca się grac ?

M4GISTER

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Okradli mnie na solarze, nie mam praktycznie nic oprócz jakiegoś ścierwa z is- tomboli przepustki magiczne metale itp.

jedyne co wartościowe to lew na 480 h niezdony do handlu, skille mam typowo do expa-

strach - m6

czarowana - m6

czarowane - m6

68 level, - co zrobić ? ?

"Jestem lekarzem który niszczy zakażenie" - Nagły atak spawacza

Opublikowano

Zrób sobie postać woja bodego 35, boja i dropaj w m2 :) Zarobisz sobie na EQ dla woja a jeżeli nadal będziesz chciał grac na WP to selniesz eq z dropka albo zostaniesz na 35 bo ci sie spodoba :D Lub łowienie ryb, bocenie, kopanie rud.

Opublikowano

Na twoim miejscu stawiałbym na dropka do m3 [imha], oczywiście z x2 dropem. Wojownik body lvl 8-10, eq +6 na 1 lvl, staty 2 sił : 1 wit oraz skille 1 w wir, a reszta w aurę :)

Opublikowano

Albo fb, chociaż na s26 słyszałem, że wyłapują botków. Polecam kopanie rud. Sposobów na zarobek jest dużo, na pewno znasz prawie wszystkie skoro wbiłeś ten 68lv, dla niektórych jest to nieosiągalne. Jak już mówiłem, kop rudy

Opublikowano

hs wykrywa prócz tych szitów starych. Zrób dropa na m2 metki i zarobisz.

Jeśli odpowiadasz mi, bądź masz do mnie pytanie, oznacz mnie. Wtedy masz pewność, że Ci odpowiem.

7ltRHSP.png

Mentoruje w zarabianu przez internet: subsms, ppa, ppi, ppd, skracanie

Opublikowano

Wojownik 15 lvl wszystko w aure eq ok. +6 - metki bitwy

Wojownik 18 lvl wszystko w silne eq ok. +6 - małpy