Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

zgony zabójstwa

sinet114

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie

Mam pytanko odnośnie pvp w Lol'u mianowicie czy liczba moich zgonów ma znaczenie ? poza tym ze przeciwnicy sobie fragi nabijają. Chodzi mi bardziej czy ma to wpływ na dost i pz. Jestem nowy w lolu i nie wiem jeszcze nic na ten temat. obecnie Gram Master Li i na początku dostaje ładne baty ale jak zakupie itemki to nikt nie fiknie

"Celem wojny nie jest umrzeć za ojczyzne, tylko sprawić by tamci skurwiele zgineli za swoją" G.C.Patton

sygnatura22.jpg

2HardStyle2

Gość Menesterowy
Opublikowano

Zgon to:

- Dodatkowy exp dla przeciwnika

- Kasa dla przeciwnika

- Kasa dla wszystkich, którzy asystowali

- Możliwość rozwalenia reszty teamu

Opublikowano

Menes, mu chodziło czy dostaje więcej / mniej IP po zakończeniu meczu.

@TOP

Raczej nie ma to większego wpływu. Na ilość otrzymanej nagrody składają się takie czynniki jak: zniszczone towery, długość rozgrywki, dragony, barony itp. itd.

he?

Opublikowano

Ilosc zgonow nie ma na to wplywu (jak sie myle to niech mnie ktos poprawi), natomiast dlugosc rozgrywki ma znaczenie im krocej tym mniej IP (z ang. punkty zaslug) i exp (tego nie musze chyba tlumaczyc :D)

Opublikowano

ok thx za pomoc po ++ leci

"Celem wojny nie jest umrzeć za ojczyzne, tylko sprawić by tamci skurwiele zgineli za swoją" G.C.Patton

sygnatura22.jpg

2HardStyle2

Opublikowano

@TOP