Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[PYTANIE] Formatowanie komputera [Windows 7]

sloww

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej.

Jestem zielony jeśli chodzi o sprawy komputerowe związane z formatowaniem. I mam tu pytanie.

Od jakiegoś czasu chce sformatować komputer, ale nie posiadam płyty z Windows 7. System jest oryginalny, ale przy zakupie nie dostałem żadnej legalnej kopii. Czytałem o czymś takim jak Recovery w W7. Mam dysk D, a na nim kilka folderów i plików właśnie z czymś takim. Ponadto programem "TOSHIBA Recovery Media Creator" zrobiłem kopię zapasową systemu na 2 płytach.

I tu mam pytanie. Jak sformatować komputer, aby wszystkie moje pliki usunęło, ale system pozostał? Albo troszkę inaczej. Jak zainstalować system z Recovery i czy będzie on działał jak normalny system po zainstalowaniu.

Po prostu chodzi o to, żeby mój komputer był taki, jakby był pare minut po zakupie, z systemem i podstawowymi sterami.

Jak macie jeszcze jakieś pytanie lub odpowiedzi piszcie.

Pozdrawiam

Opublikowano

masz napisane w instrukcji , przeczytaj

głownie F8 przy starcie się wciskało przy większości thoshib albo z płytki recovery wystartować

If you = stupid then

insert(foot.in.your.ass)

end if

licznik-54-96732-stat.png

Opublikowano

Instrukcji dołączonej do opakowania z lapkiem?

głownie F8 przy starcie się wciskało przy większości thoshib albo z płytki recovery wystartować

Ale system się zainstaluje czy będę musiał zawsze wkładać płytkę, żeby z komputera korzystać?

Zarchiwizowany