Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Mój procesor i podkręcanie :)

fatumboba

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Posiadam procesor AMD Athlon II X4 640 i moim marzenie byłoby wyciągnąć z niego jak najwięcej. Jako,że jestem laikiem w takich rzeczach chciałem się zwrócić do kogoś z doświadczeniem jak to zrobić w sposób bezpieczny i prawidłowy. Oczywistością jest,że nie chciałbym przez przypadek spalić komputera lub zepsuć jakiegoś elementu :)

Dokładniejsze dane komputera:

procesor: AMD Athlon II X4 640 (rewizja 3)

płyta główna: Gigabyte M52LT-D3 wersja biosa: F2

Ram: 4GB DDR3

grafika: NVIDIA GeForce GTS 450 (1024MB)

system: Windows 7 x64 Home Premium (wersja oryginalna)

Jeśli uogólnić to co chce osiągnąć to lepsze osiągi w grach. Dodam,że posiadam na komputerze program EasyTune 6,który dotychczas w Tuner próbowałem polepszać osiągi,ale często kończyło się to zawieszeniem komputera. Konkretnie zwiększałem FSB z 200 do max. 214. Później już zawieszało. Ktoś mógłby mi pomóc?

Opublikowano

czy to jest odpowiedni dział na takiego typu pytania?

Jest to dział War Rocka (dyskusja ogólna).Moje pytanie umieściłem również w dziale "komputery" ,ale ze względu,że gram również w WR to umieściłem to tutaj.

Opublikowano