Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Jak expic ninja na privie

AszinoPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema gram już od kilku lat w metina. I dość często gram ninja, zawsze jakoś daje radę expić ale jest ciężko i na wyższych lvl'ach już nie daje radę. Moje pytanie to jak expić ninją aby dość dobrze to szło. Dodawać napoczatku na zwierzeta full ? i po wbiciu max lvl dopiero robić pod pvp czy kupować te marmury choć nie wiem jak z nimi expić. Proszę o szybką pomoc.

mjtszp.jpg

Moje TuTy:

http://www.mpcforum.pl/topic/627625-tutshen-atakujesz-mojego-kolege/

Opublikowano

Wszystko jest kwestią eq.

Zrób sobie jakieś dobrze wybonowane eq typu

HP,Krytyk,ABS DO PE,bony na moby. Bron jakaś ze sr +40 roski wszelkiego typu.

Ja zawsze robie eq do pvp na+80 a do 80 mam do expa czyli dwie pary eq i jest git.

1385378412-U477327.png

By Miyoshi

Gość daronian
Opublikowano

Kupujesz dobrego Jelonka, na privach najlepiej ze średnimi 52% +.

Skupujesz marmurki, na początku na V1, V2, potem Atlantyda i tak ciągle. Nie ma sensu expić na koniu.

Zrób sobie Poliformię na P i leć. Ładuj w ZR, WIT i SIŁA.

Najpierw wbij jakiś stosowny lvl, np. 100 jeżeli możliwe i dopiero wtedy rób ekwipunek pod PVP.

Opublikowano

Na poli możesz jechać jak daro mówił.

Na koniu fms, potem truta śr 45+ kd i bony.

Reszta eq na hp, kryta i zwierzaki można.

Opublikowano