Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Składanie komputera

Shaw

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich gorąco... Że nie znam się na sprawie proszę o pomoc was

Otóż chce wymienić komputer , ale nie jestem na tyle doświadczony żeby zrobić to samemu

I tutaj prośba do was o optymalne dobranie podzespołów.Komputer będzie przeznaczony do grania ;)

Chce aby chodziły mi takie gry jak : Mass Effect 3 , BF3 ,MW3 Need for Speed the Run , Wiedźmin 2 ....

Nie prosze by gry mi chodziły w roździelczości 2560x1600 (jak na GeForce GTX690)Bo absolutnie nie mam na to pieniędzy

Niestety mój budżet wynosi 1200zł ..lecz jeżeli będzie warto to podciągne budżet

Nie posiadam nic konkretnego z dysku obudowy czy napędu ......Reszte pozostawiam w waszych rękach

Co powiecie na takie coś ?

Procesor:

AMD Athlon II X2 260 /3.2GHz, 2x1MB, 65W, BOX, AM3/

275 zł

Płyta główna:

Gigabyte M68MT-S2 /GeForce 7025, DDR3/

149 zł

Pamięć RAM:

Kingston 4GB 1333MHz CL9

95 zł

Dysk twardy:

Western Digital Green 500GB 7200rpm 64MB cache SATA600

295 zł

Karta graficzna:

Asus Radeon HD5450 Silent 512MB DDR2 /64bit/ DVI/HDMI

130 zł

Obudowa:

I-BOX Fornax 5002 (b/z)

79 zł

Zasilacz:

Aerocool VP-450 450W

130 zł

Opublikowano

Jeśli nie posiadasz budy, dysku, napędu to bardzo ciężko będzie, gdyż to ponad 500zł. Za 700zł możesz wtedy szukać coś z używek, ale ja bym ci radził dozbieranie więcej niż 1500zł.

Opublikowano

Do dupy, po co bierzesz socket FM1? Do gier jest am3+ itd! Nie, to jest lipa, ten zestaw co ja ci składałem na PW jest dobry.