Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

problem z serwerem

kanohren21

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam posiadam serwer hamachi,zrobilem go po poradnikach z YOUTUBE a problem taki wchodze na serwer i:

nie musze sie rejestrowac,nie mam admina,nie moge uzywac komend

Prosze o szybką pomoc z góry dzięki acha i jestem nowicjuszem w tych sprawach

DAJE LIKE ZA POMOC ! A TY ?

Opublikowano

Jeżeli chcesz admina wpisz w konsoli : /op <twoj_nick>

Jeżeli chcesz pluginy to musisz posiadać serwer Bukkit'a, a do rejestracji plugin xAuth / AuthMe :)

Proszę o zdjęcie kilku %, tak bardzo staram się pomagać...

Sygna.png

Robię sygnaturki i nie tylko ;) Pisać GG: 38671478 !

Opublikowano

mam tak admina ale jak wchodze na serw to nic niema kolo mojego nicku jak pisze na czacie itd. zrobilem tak a w tym 2 zdaniu co ty powiedziales nic nie zrozumialem mozesz jasniej ^_^

Opublikowano

A co ma być obok Twojego nicku?

Jeśli chcesz wgrywać pluginy- np na rejestracje konta musisz sciągnąć bukkita i tam wgrywać pluginy.

Opublikowano

A co ma być obok Twojego nicku?kolo mojego nicku tak mysle ze ma byc po levej headadmin czy cos w tym stylu

Jeśli chcesz wgrywać pluginy- np na rejestracje konta musisz sciągnąć bukkita i tam wgrywać pluginy.a znajde jakies podpowiedzi na yt

Opublikowano

jakie pliki serwerowe chodzi ci o minecraft server.exe to to mam z minecraft.net a co mam zrobic zeby liczyc na wiecej niz opa

Opublikowano

a te dopiski sa wazne