Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zakup orginalnego Minecrafta

cimky

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Rozważam kupno orginalnego Minecrafta i mam kilka pytań:

-Gdzie opłaca się kupić, czy warto na Minecraft.net?

-Jak wygląda przebieg zakupu? Dostaję gift-code na e-mail, czy jak?

-Czy jeżeli kupię nowy komputer, to będę musiał kupić znów Minecrafta, czy da jakoś się grać na starym?

Proszę o szczere odpowiedzi, naprawdę jestem zielony.

Pozdrawiam, cimky

35cpqa0.png

Made by cimky in paint :)

Opublikowano

na premium możesz grac tam gdzie zalogujesz się z launchera oryginalnego ^^ ja na spokojnie odpalałem u kumpla premium i się nic nie działo :P

Odpisujesz na moj post? Dodaj @Aintence jesli chcesz abym go zobaczyl.

4F6xoLt.jpg

Opublikowano

1. Najlepiej kupić na minecraft.net, to strona producenta

2. Jeśli kupujesz konto premium, to to na którym jesteś zalogowany staje się premium. Jeśli gift-code, to chyba na e-mail i musisz go wpisać na stronie minecraft.net

3. Nie będziesz musiał kupować jeszcze raz. Ty nie kupujesz Minecrafta, tylko konto premium. Wystarczy że ściągniesz oryginalnego launchera z minecraft.net, wpiszesz pasy, zaktualizuje ci się i już.

wqdz690429546a.GIFPiszę poprawnie po polsku

Bywalec MPC | ProUser

Opublikowano

1.Kupuj z minecraft.net bo była afera już o giftach z allegro...

2.Tak jak napisał Up

3.Minecrafta kupujesz na dane konto więc na nawym kompie musisz tylko pobrać launchera i zalogować sie :)

Opublikowano

Ok, dzięki wielkie za pomoc, komu trzeba leci Like :)