Skocz do zawartości

Szukam butów

Jamajkas

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć, szukam butów dla siebie. Najbardziej podobają mi się NIKE, ale coś innego też może być. Nie chcę żeby były za kostkę oraz całe białe. Chodzi mi o buty sportowe. Macie jakieś propozycje?

aktualnie mam te

http://www.urbancity.pl/sklep/produkty/marka/1969-nike/15817-dunk-low-white-mineral-blue.html

951841430649214321545.png

Day after day.

Tak się składa, że akurat ja mam swój styl oryginalny. Chciałem się zapytać tylko jakie buty są fajne i godne polecenia, ale jak widać zrobić offtop jest ważniejsze od odpowiedzenia na pytanie.

PS. nie szukam białych i czarnych butów, kolorowe są mile widzane. Na jakich stronach jest duży wybór? Nie znam się na sklepach internetowych.

951841430649214321545.png

Day after day.

@UP

Na allegro :D

: . . . . . . . . .,'´`. ,'``;
. . . . . . . . . .,`. . .`—–'..
. . . . . . . . . .,. . . . . .~ .`- .
. . . . . . . . . ,'. . . . . . . .o. .o__
. . . . . . . . _l. . . . . . . . . . . . /
. . . . . . . _. '`~-.. . . . . . . . . .,'
. . . . . . .,. .,.-~-.' -., . . . ..'–~`
. . . . . . /. ./. . . . .}. .` -..,/
. . . . . /. ,'___. . : /. . . . . .
. . . . /'`-.l. . . `'-. .'........ . .
. . . ;. . . . . . . . . . . . .)-.....l
. . .l. . . . .' — ........-'. . . ,'
. . .',. . ,...... . . . . . . . . . .,'
. . . .' ,/. . . . `,. . . . . . . ,'_____
. . . . . . . . . . .. . . .,.- '_______|_')
. . . . . ',. . . . . ',-~'`. (.))
. . . . . .l. . . . . ;. . . /__
. . . . . /. . . . . /__. . . . .)
. . . . . '-.. . . . . . .)
. . . . . . .' - .. .....-`

Jako że mamy już prawie lato to polecam Ci coś z serii ClimaCool albo Drainage System.

Sam osobiście od 4-5 lat jestem posiadaczem butów Adidas z systemem Drainage, wydawać by się mogło że długo je mam i jest to prawda ale na lato nie wyobrażam sobie nic innego jak "oddychające" buty,.