Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Nowy = kilka pytań

arti36

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, jak w temacie jestem nowy w Cabal Online i mam kilka pytań :) Proszę o wyrozumiałość i możliwie jak najprostsze odpowiedzi. Przejdę do meritum:

Klasa : Warior

Lvl : 10

Aura : Wind

Str: 53

Int : 6

Dex: 17

Sword Skills :

Impact Stab : 1lvl

Flash Draw : 9 lvl

Power Stab : 6 lvl

A teraz pytania :

1. Jak rozdawać pkt do str,int i dex?

2. Jak rozdawać pkt na sword skille?

3. Mam 10 pkt magic skill point i tylko regeneracje ale nie moge do niej dodać nic, co z tym robić? 1 na 4 sloty w użyciu mam. Jak moge je zwiększyć?

4. Jak zdobywać i lvl upgrade skills?

5. Od 1 do 10 lvl dostawałem misje a teraz jak to dalej będzie?

6. Aura mode i Battle mode o co chodzi? Jak to lvlować?

7. Jak robić zbroje np na + 5?

8. Training set, o co w tym chodzi ? sprzedać wywalić ?

9. opłaca się ładować w dash i fade step ?

Na teraz to tyle, dzięki za wszystkie odpowiedzi :) Jak będą jeszcze jakieś to dodam. Pozdro i miło by było gdyby ktoś jakiś poradnik dla wariora podesłał :P

Opublikowano

Najwięcej w STR. w INT bardzo mało i trochę w DEX. Jak wciśniesz C to masz tam Auto Set to narazie tak rozdawaj.

Do 9lvla wbijaj

3. Mam 10 pkt magic skill point i tylko regeneracje ale nie moge do niej dodać nic, co z tym robić? 1 na 4 sloty w użyciu mam. Jak moge je zwiększyć?

Magic skille nie są ci potrzebne. Nie dodawaj

U instructora kupujesz Skill Booki.