Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam tak jak w temacie niech ktos helpnie przy wyborze prywatnego serwera silkroada(niech bedzie najlpeszy jaki jest:P) jestem w tym temacie zielony nie wiem co i jak:P jakby ktos mogl mi powiedziec co i jak czyli gdzie zaresjertrowac sie i co dokladnie sciagnac.Bedzie duzo 55555

Opublikowano

Moim zdaniem najlepsze jest Sjsro.Big raty da tych co niemaja zbyd duzo czasu na gre ;).Klimacik taki jak na ecsro tylko ze bez d10 i skili do 90 i nowoci czyli avatarow ;).Ale na sjsro mozesz sobie zrobic ff i z setem minimum +7 ;D co na ecsro jest bardzo cieszie do uzyskania.Na traderkach jest super ;) mucka jakich malo ;D.Osobiscie gram na sjsro mam bladera 81lvl i nikt mnie nie zabije.No moze na +85lvl ;D z bronia +7+5 ;D.A wbija sie taksamo jak na ecsro czasem szybko czasem wolno ;) zalezy od dnia :).Polecam Sjsro ;) pozdro.

Opublikowano

nikt Cie nie zabije ? to chyba nie trafiles na prawdiwych graczy xD podaj nick to zobaczymy czy Cie nikt nie zabije xD btw wbij 90 ff :) pozdro co do tematu to prawda na sjsro gra sieprzyjemnie, a majac secik +4 z bronia +5 juz jeastes kims xD pozdro ;p

Opublikowano

Jak kolega 2x up również polecam Sjsro. Osobiście preferuje stary server, na który raczej łatwiej wbić ;]

beeeesygnacopy.png
Opublikowano