Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] jak bocić żeby nie zostać nakrytym?

VALTS

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

jak w temacie. jeśli chodzi o bocenie, jestem zielony. jak bocić, żeby nie dostać warna? jak na azie nie mam ich wcale. bota włączam na 5-6 h na dobę, kiedy jestem w domu. wieczorem bije kilka krysiek, żeby nie wzbódzać podejrzeń. potem zowu niewidka i boxy i tak w kółko. czy mogą mnie nakryć? kiedy bp robi kontrolę? chce unikać tych dni

0xnng.png
Opublikowano

jak w temacie. jeśli chodzi o bocenie, jestem zielony. jak bocić, żeby nie dostać warna? jak na azie nie mam ich wcale. bota włączam na 5-6 h na dobę, kiedy jestem w domu. wieczorem bije kilka krysiek, żeby nie wzbódzać podejrzeń. potem zowu niewidka i boxy i tak w kółko. czy mogą mnie nakryć? kiedy bp robi kontrolę? chce unikać tych dni

Wiem ze swojego doswiadczenia ze BP najczesciej łapie w tygodniu, na weekend zadko.Najwiecej łapia w godz. 8 rado do 12 w poludnie.Ja tak bocilem i przez 4 miesiace nie dostalem bana i nadal nie dostalem :) Więc moze w tym cos jest ;p I bilem alieny tylko 2h na dzien ;p reszta bot w nocy tez latal.
Opublikowano

ja boce 4 konta od miesiaca, bez przypału 7 dni w tygodniu, 24h na dedyku, 0 warna na każdym koncie. x-1 i x-2 bez zmiany mapy

comment_aKm2b5jSiJgvkhmrlSzZ5Yc80OK7Mzta

Opublikowano

oni to maja tak:

Ibot wysyla te zle pakiety do bazy darkorbit, oni tego nierozpoznaja, jak przestajesz bocic to pakiety sie zmieniaja i wtedy najczesciej wykrywaja

1377774857-U369478.png

Zarchiwizowany