Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam]Wspomagaczy ;D

Franci

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szukam cheatów na auto namierzanie i widzenie przez ściany ludzi nie znam się na czitach więc proszę o nazwanie ich jak należy

daje limit + 5

ważne aby działały po updacie ;D

sygnafranc.png

Opublikowano

Nie ma bezpłatnych haków. Są tylko płatne. A auto namierzanie to Aimbot a widzenie przez ściany to WallHack w skrócie WH. Niestety nie używam hacków więc ci nie pomogę.

Gość malutki688
Opublikowano

nie polecam cheatow bo bardzo latwo zbanowac goscia, po meczy wchodzisz do raportu i sobie patrzysz. dajesz namiar kolegom i piszesz na forum b logga.jezeli w kikla dni pojda takie raporty to pap pa:P

a jezeli chcesz to szukaj na x7 albo x 22 (nie pamietam:P)

Opublikowano

To może mi wytłumaczysz frajdę jechania na czitach?

Bo jakoś z zabicia 30 gości nie przeze mnie, a przez program automatyczny frajdy bym nie miał. Raczej wstyd że nie zabiłem ich sam.

Opublikowano

To może mi wytłumaczysz frajdę jechania na czitach?

Bo jakoś z zabicia 30 gości nie przeze mnie, a przez program automatyczny frajdy bym nie miał. Raczej wstyd że nie zabiłem ich sam.

@up tych dzieci nie przekonasz. Nie radzą sobie w rozgrywce to sięgają po czity żeby byli "lepsi".

@topic Był tu gdzieś temat ze spisem hacków, poszukaj. Miłej gry!

Jak sama nazwa wskazuje to jest forum o cheatach, wiec jeżeli nie macie nic mądrego do napisania, co by miało coś wnieść do tematu to nic nie piszcie.

Zarchiwizowany