Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Piszę sprawdzian szóstoklasisty :(

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć. Jestem dobrym uczniem, średnią w 5 klasie miałem 4.9 a na te półrocze 4.8. Ogólnie jestem do niego przygotowany (ze próbnych miałem x2 32 pkt), ale boję się, że popełnię jakiś głupi błąd. Czy ten sprawdzian będzie decydował już o mojej dalekiej przyszłości, czy nie ma on wielkiego znaczenia na mój dalszy rozwój (gimnazjum, liceum/technikum) ? Nie wiem co o tym myśleć, nie mogę przestać w ogóle myśleć o tym sprawdzianie, brzuch mnie boli i głowa. Nawet wstaję regularnie o 5:00 żeby się uczyć : /

1328363902-U526345.png
Opublikowano

Nie ma wpływu. Ja miałem 37pkt i nic z tego sobie do gimnazjum nie robili. To taki sprawdzian dla Ciebie.

Wszyscy się chwalą, to i ja się pochwalę:

PC:
  CPU: 
Intel Core i7 6700K @ 4.5GHz
  COOLER: SilentiumPC Fortis 3 v2
  MOBO: MSI Z170A-G43 Plus
  RAM: 2x8GB HyperX Fury Black 2400MHz CL15
  GPU: Palit nVidia GeForce GTX1070 JetStream @ 2012MHz/4004MHz
  AUDIO: AIM SC808
  SSD: Goodram Iridium Pro 240GB
  HDD: Western Digital Caviar Blue 1TB 
  PSU: SilentiumPC Enduro FM1 550W
  CASE: SilentiumPC Pax M70 Pure Black v2

PERYFERIA:
  Monitor: 
Eizo EV2450
  Audio: Technics SA-AX540 + Altus 110 (modyfikowane) + Superlux HD681EVO + Brainwavz M1
  Klawiatura: SPC Gear GK530 RGB Kalih Brown
  Mysz: A4Tech Bloody Blazing A90
  Podkładka: A4Tech Bloody B-081 
  Gamepad: Microsoft Xbox One Wireless Controller + Asus BT400
  Drukarka: Brother MFC-7460DN
  Kamerka: Logitech C270

LAPTOP: