Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie][PS3] Jak przerobić PS3 i..?

Xordan

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Jestem laikiem w tych sprawach, i chciałbym się dowiedzieć, jak przerobić PS'a, i czy to się opłaca?

Niedługo go dostanę, i chcę wiedziec czy np. jesli przerobię to czy będę mógł grać np. w BF'a przez neta?

Mądre odpowiedzi nagradzam.

52671550.jpg
Opublikowano

jeśli posiadasz soft 3.56 lub niższy przerobisz konsole,niestety obecnie juz nie pograsz sobie przez internet jak kiedyś.

random.jpg

Opublikowano

Więc kolejne pytanie by nie robić spamu,

Bardziej opłaca mi się nie przerabiać, kumple z klasy mają ps3, to bym z nimi pograł, czy może przerobić, i mieć nieskończoną liczbę gier.

BTW

Czy na MPCFORUM znajdę link jak przerobić PS3?

Jeśli tak to proszę o link na PV

52671550.jpg
Opublikowano

Więc kolejne pytanie by nie robić spamu,

Bardziej opłaca mi się nie przerabiać, kumple z klasy mają ps3, to bym z nimi pograł, czy może przerobić, i mieć nieskończoną liczbę gier.

BTW

Czy na MPCFORUM znajdę link jak przerobić PS3?

Jeśli tak to proszę o link na PV

O nieskończonej ilości gier to zapomnij, to nie xbox360.

PS3 nie warto przerabiać... Jak Cię nie stać na gry to kupuj xbox360

819531478353821175209.gif

Opublikowano

Niestety to nie Xbox ale suchaj pisales ze masz kumpli co to za problem wymieniac sie grami itp na allegro sa za niskie ceny . PS jak by komus udalo sie przerobic ps3 było by o tym tak głosno ze to by była poezja :D pozdro

Opublikowano