Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem]Gra się nie uruchamia...

Paczuch

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jest to moja pierwsza styczność z tą grą i raczej pierwszy napotkany błąd. Podczas odpalenia, nic się nie pojawia tylko jakieś HGW i Anty Cheat, pomyśli trochę, nic się potem nie pojawia. Wykonywałem reinstall 2 razy, uruchomiłem komputer ponownie, przeskanowałem antyvirem, nadal nic. Dlatego, proszę was o pomoc, jestem całkiem zielony w tej grze, być może doświadczony gracz udzieli mi kilka wskazówek. Nagradzam Lajkami i szczerymi dziękuje. Pozdrawiam...

10906.png

Opublikowano

@Speedee - Jak dla mnie nie opłaca się formatować dysku dla jednej gierki...

@luuki12 - Nic z tego, odinstalowałem z "Usuń lub dodaj Programy", bez poprawy...

@esperar - Wcześniej próbowałem, bez skutku.

Nadal oczekuje na trafną odpowiedz.

10906.png

Opublikowano

A odinstalowałeś IE8 z aktualizacjami?(jak usunąłem bez i nadal nie działa)

zaznacz w "dodaj usuń" pokaz aktualizacje i wtedy odinstaluj, a po tym reinstal CF

Jeśli to nie pomoże zalecam usuniecie SP3(Service Pack 3), więcej o tym poczytaj gdzieś indziej

"My World is in your Head..."

Pierwszy Polski blog o grze Vampyr:
http://www.czasnawampyr.pl/category/news/

Opublikowano

Temat można zamknąć. Jednym zdaniem w dupie to już mam, za przeproszeniem. Nie mam do tego nerwów, dziękuje za rady, lecz się poddałem.

Temat do zamknięcia.

10906.png

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.