Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Bocić czy nie?

VALTS

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

mam wege,

16 lf3, 15 lf2

FS

6 bo2

wszystkie dodatki

1 irys, miałem flaxy, ale chciałem się bawić charlesem i sprzedałem, a charles nie podwoił ;(

pet, 5 poziom

mechanizm handlowy i zbieracz, obydwa 1 lvl

15 lvl, 350k+ poważki

bocić czy nie? w sprawie bocenia jestem zielony... jakiego darmowego bota używać? nie chce żeby mnie odrazu nakryli :)

0xnng.png
Opublikowano

jeśli to konto ma ponad 28 dni i na nim masz 0/1 ostrzeżeń to pewnie że bocić ... a co do bota to darmowych nie ma tylko takie demówki na 24 lub 6 h .... Wszystko co działa jest płatne

1371988330-U644589.jpg

Mentor | Moderator DarkOrbit | Postwriter | exModerator

Opublikowano

jest jakis sposób jeszcze na kbota ibota bo mi krak nie dziala bo usuneli tamte wpisanie id i licke dawalo i krak bocil na jakim koncie chciales i juz ibot to profibot oczywiscie sie dojebal ale ponoc wlasnie czytalem na epvp ze powstaje darmowy bot

Opublikowano

120zł oraz 60zł kbota na 12 lat bez wrót

Naucz się składać zdania bo naprawdę ciężko Cię zrozumieć. Tyle to kbot kosztuje u dealerów, gdzie jest 2 razy droższy.

Licencja NoGG kosztuję 6,66 Euro, a Kbot GG 19,99Euro.

Tutaj masz cały cennik: http://kbotik.com/Buy.html

dwDSnZq.png

by @Miyoshi

Opublikowano

Coming nie kupisz na www.kbotik.com bota bo ivanowi coś odje**** i nie przyjmuje od Polaków oraz krajów które mają własną walutę. Nie ma są darmowe boty ale to między znajomymi się wymieniają