Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie][PS3] PlayStation 3 - kilka pytań.

Epean

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema, mam kilka pytań odnośnie tej konsoli, bo nwm czy kupować czy też nie..

1. Jaka wersja tej konsoli jest najlepsza pod gry? (Nie znam się....)
  2. Co trzeba robić, aby mieć inetrnet tutaj? (coś podłączać itp.?)
  3. Jaka wersja konsoli jest najtańsza, a zarazem dobra do gier? Nie musi mieć dużo miejsca na dysku. 250gb jest nie potrzebne..
  4. Jakbyście mogli podajcie mi jakiś link do tej konsoli w sklepie internetowym ;D Lenistwo.. Wgl. się nie znam..

Dzięki od razu. Jak coś źle napisałem to sry..

1393461645-U349224.png

Opublikowano

Tak więc:

Jaka wersja tej konsoli jest najlepsza pod gry? (Nie znam się....)

PS3 Slim. Wersji konsol jest kilka m.in. 40/60/80/120/160/180/250 czy też 320gb.

Przede wszystkim konsole są szybkie, gry się nie wieszają, nie trzeba ich instalować w systemie tak skomplikowanie jak w komputerze. Nie maja obciążających procesory i pamięć systemów i co ważne, nie starzeją się.

Do razu odradzam pierwsze wersje konsol ps3 ponieważ były awaryjne, zwieszały się czy też były kłopoty z chłodzeniem i szybko się nagrzewały. Sam posiadam wersje 250gb i powiem jestem bardzo z niej zadowolony, nie miałem z nią żadnych problemów oraz spisuje się doskonale.

Co trzeba robić, aby mieć internet tutaj? (coś podłączać itp.?)

http://www.mpcforum.pl/topic/518491-tut-ps3-jak-podlaczyc-do-internetu-sieci/