Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Craftserver problem z serverem.

MefiuBaranek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jestem jeszcze zielony w tych sprawach, wiec proszę o wyrozumiałość. Otóż kupiłem server na craftserve dostałem hasło i login do panelu. Loguje się naciskam na servery i jest napisane brak serverow. Wie ktoś może dlaczego tak jest ? Server to Stone, kupiony na miesiąc.

screen:

http://imageshack.us...eztytuuuva.jpg/

Opublikowano

Czekam i czekam, czas do wygaśnięcia serwera leci, support nie odpisuje, gracze czekają :/ Podobno jest jakiś błąd w panelu :/ Dlaczego akurat wtedy kiedy kupiłem serwer ?!

Opublikowano

My Ci nie pomożemy, musisz skontaktować się z administracja craftserve bo tylko oni

mogą Ci ten problem rozwiązać

Dlaczego akurat wtedy kiedy kupiłem serwer ?!

Pech, każdy go ma

LAYOUT'Y POD SERWER MINECRAFT U MNIE. ZAPRASZAM PW

Opublikowano

My Ci nie pomożemy, musisz skontaktować się z administracja craftserve bo tylko oni

mogą Ci ten problem rozwiązać

Pech, każdy go ma

Wlasnie problem jest taki, że support nie odpisuje :/ I nie wiem czy go zaspamować czy skombinować maila do RedHota i jemu napisać.
Opublikowano

CraftServe zawsze odpowiada, musisz poczekać do 24h jak zawsze.

Poza tym przeczytaj dokładnie FAQ, jeżeli tam znajduje się twoja odpowiedz, CraftServe nie musi odpowiadać na zadane pytanie z FAQ.

Serwer może być aktywowany do 24h.