Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Problem] Problem po nagraniu gry

- Pawlak -

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siema nagralem dzis 3 gry na xbox'a 360 assassin's creed revelations , skyrim 5 , call of duty modern warfare 3. Wszystkie nagraly sie dobrze ale gdy wkladam gre do xbox'a daje Wybierz czekam chwile ona sie uruchamia i wyskakuje blad " Płyta nie jest obsługiwana " nie wiem o co chodzi mam tak z tymi grami jestem zielony w tych sprawach.

1373700515-U207193.jpg
Opublikowano

nie dawno przerabialem xbox'a z lt 2.0 na 3.0 ale chyba dalej mam 2.0 :(

no to już sam sobie odpowiedziałeś na swoje pytanie, na przyszłość radzę sprawdzać jakie przeróbki obsługuje dana kopia gry

piracić też trzeba potrafić ;)

819531478353821175209.gif

Opublikowano

@up

To znaczy ze dalej mam lt. 2.0 ?

Jak tak to dlaczego far cry 2 mi dziala a jest pod 2.0 a skyrim 5 tez jest pod 2.0 a nie dziala ? ;x

słuchaj, ja wróżką nie jestem... sam napisałeś "nie dawno przerabialem xbox'a z lt 2.0 na 3.0 ale chyba dalej mam 2.0" więc to już Ty musisz wiedzieć czy dobrze przerobiłeś czy coś skopałeś

Opublikowano

Ja oddalem konsole do przerobienia i po odebraniu powiedzieli mi ze mam wgrana najnowsza przerobke czyli lt 3.0 ale chyba nie ma tego :( Ale co mnie dziwi dlaczego far cry 2 dziala a skyrim 5 i inne gry nie

1373700515-U207193.jpg
Opublikowano

far cry 2 jest starszy niż skyrim ;)