Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

    Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

    • Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

    👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

    Zarejestruj się teraz

Info Postępowania, Hakerzy, Powerlevele i zbanowane konto! - mówi Korgoth.


xkamazutra

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Należy pamiętać, że wiadomości te należy przeczytać ponieważ są bardzo ważne. Korgoth dał wyraźne instrukcje, wytyczne i ostrzeżenia do tego jak ma zachowywać się gracz i jak być odpowiedzialnym za swoje konto! Zaleca się skorzystać z tych zasad przed tym jak zaczniesz narzekać na utratę konta, otrzymanego bana lub dlvl (obniżenie levela).

Społeczność i zachowanie w grze.

Postępowania.

 

Z powodu ostatnich wydarzeń na serwerze, przypominamy wszystkim, że trzeba odnosić się z szacunkiem zarówno do GM jak i graczy w lobby gry. Podczas gdy będziemy pozwalać niektórym na hałaśliwe zachowanie i dodatkowe rozmowy podejmiemy działania przeciwko tym osobom, które przekraczają granicę. Poniżej wymienione są niektóre rzeczy, za które przyznawany jest ban na stałe lub ban tymczasowy, to GM decyduje, jaka forma kary jest przyznawana.

 

1. Brak szacunku w czasie gry wobec każdego pracownika K2/G1. Obraźliwe wzywanie ich nazw (nicków) lub stosowanie gróźb śmierci wobec nich. Groźby śmierci są bardzo poważne i jeśli chociażby jedna z nich jest skierowana zarówno do pracownika K2/G1 lub spółki, wypełniamy wszelkie dokumenty i informujemy policję o tym fakcie oraz kontaktujemy się z ISP gracza, który się odgraża.

 

2. Protestowanie - nie pozwolimy graczom którzy korzystają z naszych gier na jakiekolwiek formy protestu. Jeśli masz jakiś problem to jesteś zobowiązany do wysłania ticketu. Jeśli GM mówi graczowi by zaprzastał to robić to lepiej tak zrobić. Jeśli zostanie wyświetlony komunikat na górze w lobby informując graczy do zaprzestania danej czynności to należy tak zrobić. Jeśli gracze nie zaprzestaną zostaną zbanowane wszystkie konta graczy nie zależnie od dalszego zachowania.

 

3. Spamowanie - Każda forma spamu może prowadzić do zbanowania konta. Jeśli GM mówi, aby zaprzestać spamu to lepiej tak zrobić, dalsze spamowanie w rezultacie spowoduje do zablokowania konta - bana.

 

4. GM są bardziej niż tylko szczęśliwi kiedy banują graczy którzy myślą, że mogą przejąć kontrolę nad grą na lobby, wiec w chwili kiedy myślisz, że osiągnąłeś coś czego nie osiągnąłeś, narażasz tylko twoje konta w grze na niebezpieczenstwo - bana.

 

Teraz zanim ktoś zacznie zwracać uwagę na projekt ustawy o prawach i wolności słowa musi wiedzieć, że to odnosi się wyłącznie do rządu, a nie do prywatnych przedsiębiorstw. Serwery są własnością prywatną i możemy jak i będziemy stosowali zestaw zasad (regulamin) dla wszystkich graczy, którzy z nich chcą korzystać. Zasady te mają miejsce, tak że nie ma anarchii w lobby gry.

 

Jeśli chcesz uzyskać więcej informacji prosimy zapoznać się z TOU, jest on w katalogu WarRock pod nazwą WR_TOU, określa precyzyjnie, co K2 Network określa jako zasady i jakie masz prawa jako gracza.

 

 

Mobbing.

 

Ostatnie wydarzenia, które miały miejsce w WarRocku to takie, w którym gracz(e) starają się znaleźć personalne informacje o innych graczach i za pomocą uzyskanych informacji próbują nawiązać połączenie telefoniczne do tej osoby lub rodziców w celu gróźb i użycia przemocy wobec tych graczy.

 

K2 Network nie będzie tolerować takiego zachowania, będziemy podejmować działania przeciwko osobom, które mogą nękać graczy w świecie rzeczywistym. My jako firma musimy podjąć poważne działania wobec naszych graczy, a to oznacza, że w takiej systuacji informujemy naszych prawników i organy egzekwowania prawa o molestowaniu występującym poza grą dotyczących naszych graczy. Zgodnie z prawem musimy powiadomić organy ścigania i dostawce internetowego, że istnieje potencjalne zagrożenie.

 

Gry online oferują poczucie anonimowości, niestety ta zasada jest łamana, bo gracz(e) wykorzystują informacje po to by wyśledzić numery telefonu i adresy innych graczy. Będziemy banować takich przestępców. Obiecujemy społeczności WarRocka, że przedsięwziemy każdy wysiłek by chronić twoje dane osobowe.

Problemy z kontem.

Oszuści / Handel kontami

 

Gracze próbujący sprzedać albo wymienić konta w grze są oszustami i próbują "prać" skradzione lub okantowane konto. W zamian chcą dostać konto od innego gracza, które nie jest okantowane albo ukradzione. Jeśli udowodnisz, że jesteś pierwotnym właścicielem tego konta i nie jest ono kradzione jest możliwość uzyskania go z powrotem.

 

Przykład: widzisz, jak gracz handlujący albo sprzedający wysoki level prosi o niższy level albo Premium. Oni robią to ponieważ wiedzą, że jacyś gracze są łakomi i uważają, że mają lepsze konto ale wszystko co taki oszukany gracz dostaje jest skradzione bądź okantowane.

 

PowerLeveling: Więcej szans

 

Ostatnio zaczęliśmy wykorzystywać tropiące narzędzie 1337, które pozwala nam do śledzenia dokładniejszej statystyki każdego punktu expa, każdego dinara i każdego killa jak i death'a.

 

Tak więc zaczynając od dziś, będziemy analizować te dane i obniżać wszystkie konta, które stosują powerleveling (oferowanie killi, oferowanie gier na flagi itp.)

 

Nie będzie żadnych wcześniejszych ostrzeżeń. Jeśli stosujesz powerleveling to w takim razie wiesz co robisz i wiesz, że jest to sprzeczne z zasadami.

 

PowerLeveling: Końcowa nota

 

Oprócz hackerów (którzy zostaną złapani za hackowanie i dostaną bana) GM podczas patrolowania servera szuka graczy, którzy stosują power leveling i mimo ostrzeżenia nie stosują się do niego. W takim przypadku poprostu konto zostanie zresetowane do levela 1. Jeśli zostanie złapany po raz drugi to nie tylko jego level zostanie zresetowany do 1 ale również jego dinary. Za trzecim razem konto zostaje zablokowane. Za każdym razem gdy zostaje złapany ktoś taki dodajemy notatkę na koncie, więc wiemy kiedy zostal złapany i ile razy.

 

Konta, które są używane jedynie do nabijania expa (swobodnego zabijania) będą banowane. Reklamy na lobby typu "dam 300 killi za coś" będą traktowane jako power leveling.

Pokoje z mniej niż 5-ma zawodnikami będą miały wysokość dinarów i expa nie większą niż 150. Oznacza to, że jeśli w przyszłości ktoś założy pokój na hasło i będzie nabijał expa nie dostanie więcej niż 150. KDr nie będzie rejestrowane.

 

Zbanowane konto / zawieszone

 

1. Jeśli K2 lub HackShield zbanowało konto to pozostanie ono zbanowane, chyba że jest tymczasowo zawieszone przez GM i zostałeś poinformowany o banie w czasie gry.

 

2. Jeśli ktoś miał i używał konto, które zostało zbanowane z jakiegoś powodu to NIE odbanujemy go. Proszę nie udowadniać, że ban został przyznany nie słusznie wysyłając tego typu tickety:

 

Cytat:

Cześć, wczoraj zauważyłem, że dostałem bana. Mogę wyjaśniać dlaczego. Mój brat używa hacki i powiedział mi, że wcale ich nie używał. Chciałem zagrać więc zalogowałem się do gry. Grałem i po kilku minutach, Hackshield wyrzucił mnie. Mój brat nie usunął hacków, były włączone a ja o tym nie wiedziałem. Więc to nie była moja wina. To on. Tak więc proszę, odbanujecie mnie?

Twoim obowiązkiem jest wiedzieć, kto jest na twoim koncie i jakie programy są uruchomione w czasie gry. Wystarczy uruchomiony program hackerski na twoim komputerze i już twoje konto zostanie wtedy zbanowane. Pilnuj tego.

 

3. Wymówki takie, jak "Mój przyjaciel przesłał mi program, a ja nie wiedziałem, że to hack" nie rozpatrujemy, w takim przypadku konta nie odbanujemy. Uruchamiając jakikolwiek program na swoim komputerze, którego nie znasz licz się z tym, że możesz otrzymać bana. My nie bierzemy odpowiedzialności za to i nie jest to naszą winą.

 

4. Włączony hack nawet tylko raz może doprowadzić do zbanowania konta. GM i personel widzi 'duchy' (logi) WSZYSTKICH kont. Więc kiedy tłumaczysz się wymówką "To musiał być LAG" nie będziemy umywać od tego rąk. Wiemy, co to jest lag i jakie efekty jego są. Kiedy robisz przewrót 10 razy, a następnie masz pełny pasek wytrzymałości na kolejne 20 sekund, nie mamy wątpliwości, że NIE jest to lag tylko hack. To samo tyczy się Recoil... to, co ty widzisz, to i my widzimy.

 

5. Testowanie lub wypróbowanie hacków tylko dla zabawy nie jest usprawiedliwieniem i w takim przypadku otrzymuje się bana. Nie dajemy graczom drugiej szansy... nawet dla kont Premium. Stosuj się do zasad!

 

6. Wymówek takie, jak "Nie zabijałem każdego za pomocą hacków więc dlaczego dostałem bana?" także nie bierzemy pod uwagę. Użyto hacków... nawet gdyby okazało się, że nie zaszkodziło to podczas gry... to i tak hack został użyty i konto w takim przypadku zostanie zbanowane.

 

7. Innym częstym pretekstem jest takie tlumaczenie... "Dlaczego dostałem bana? Przecież jestem po prostu lepszym graczem od innych, a reszta mi zazdrości mojego konta" Nie denerwuj się, najprawdopodobniej HS wykrył, że użyłeś jakiegoś programu podczas gry i zbanował twoje koto. Banów nie ma za darmo. A jeśli GM lub ktoś z personelu cię zbanuje to mogę Cię zapewnić, że nie z takiego powodu, że jest ktoś zazdrosny o twoje konto i to nie było powodem żadnego bana... Na koncie zostały użyte hacki i dlatego twoje konto zostało zbanowane.

 

8. Tworzenie kilku kont F2P specjalnie do używania hacków jest zabronione, wszystkie konta w takim przypadku zostaną zbanowane. Przykład z przed dwóch minut - zbanowałem dwóch graczy, za używanie superjumpa. Po przeszukiwaniu bazy znalazłem trzy inne konta, dwa były zbanowane, a jedno posiadało większy level z Premium Gold. Wszystkie zostały zbanowane i jestem pewien, że wyśle ticketa z zapytaiem co się stało z jego 16 levelem.

 

Ostrzegaliśmy graczy miesiącami już jakiś czas temu lecz oni nie zmienili swojego sposobu myślenia. Uważają, że mogą używać hacków i nic im za to nie grozi. To jest błędne wyobrażenie. Każde działanie ma swoje konsekwencje.

 

Hackerzy / Cheaterzy

 

Ten wątek ma na celu zrozumienie przyczyn hackingu - dlaczego istnieją fale cheaterów, co G1 ma przeciwko niej i jak możesz pomóc społeczności w walce z hackerami.

 

Startujemy z najbardziej powszechnym pytaniem:

Dlaczego istnieją hackerzy w WarRock'u?

War Rock był kodowany przez koreańską firmę o nazwie Dream Execution (krótko: DE) i wydała wersję Beta około 4 lat temu. DE przeznaczyła grę na koreański rynek, dopóki inne firmy, takie jak Lievo, Amped i K2 (obecnie GamersFirst), nie postanowili również wprowadzić na swój rynek War Rock'a ze względu na swój sukces i niesamowitą atrakcję dla zawodników z całego świata dla każdej grupy wiekowej i płci. Nie można grać w inne wersje WarRock'a niż oferowane przez G1, chyba że mieszka się w Korei, Japonii i na Filipinach. Więc DE nie spędzają zbyt wiele czasu nad ulepszaniem kodowania w celu lepszego zabezpieczania gry.

Dlaczego?

Hacking w Korei uważany jest za poważne wykroczenie prawne i karne. Po złapaniu cheatera w grze ponosi on następnie poważne konsekwencje. Jego karty kredytowe mogą zostać zablokowane, a proces karny może zostać wytoczony. Oni nie widzą różnicy między hackingiem w grze, a hackingiem np. kont bankowych w celu kradzierzy milionów dolarów. Ponadto, koreańska społeczność jest dużo bardziej dojrzała i bardziej poważnie traktuje gry. Jest to hańba jeżeli gracz w tamtejszej społeczności używa "wspomagaczy". Jest natychmiast tempiony. Niestety w zachodniej cywilizacji największa grupa wiekowa jaka hackuje/cheatuje to przedział wiekowy od 13 do 18 lat i łamie wszelkie normy jakie zostały wcześniej ustalone.

 

Powróćmy do kodowania. Ze względu na przyczyny wymienione powyżej, DE nie koncentrowało się na wypełnianiu tych pustych "dziur" w kodzie, dlatego hackerzy wykorzystują wszelakie triki by omijać zabezpieczenia HackShielda.

Ponieważ K2 (obecnie G1) kupiło licencję do organizacji i prowadzenia War Rock'a na Zachodzie, koderzy nieustannie starają się wypełniać te "dziury" lecz hackerzy ciągle im utrudniają życie. Ponadto, z każdym patchem zmieniamy kod, więc "hack programiści" muszą aktualizować swoje hacki oraz muszą znaleźć inną drogę aby obejść kod gry. Dlatego wprowadzamy poprawki (najczęściej w czwartki). W zależności od tego jak duża poprawka jest i jej zawartość, to "update" może trwać od kilku godzin do kilku dni. Również Hackshield jest aktualizowany i to codziennie (czasem nawet kilka razy dziennie), starając się zapobiec hackingowi. Ale o HackShield to potem...

 

Dobrym porównaniem jest FPS Counter Strike. Ta gra była kodowana przez amerykańskie firmy, w której też był znany problem z cheatingiem / hackingiem. Gra była kodowana z dużo mniej "pustymi dziurami" w kodzie, co sprawia, że dużo trudniejsza by używać w niej hacków. Istnieją hackerzy w Counter Strike jak i w innych grach online ale w innych przypadkach musi on zakupić grę ponownie lub zapłacić np. za rejestrację.

A więc WarRock jest grą darmową (f2p). Gamers First jest jedną z pierwszych firm/przedsiębiorstw, która uprawia tego typu działalność. Nie, nie ulegnie to zmianie. Można za darmo stworzyć konto i zawsze tak będzie.

Ale niestety hakerzy nadużywają tego systemu. Gdy haker dostanie bana (Hackshield lub Administrator / GM), mogą utworzyć nowe konto w ciągu 5 minut i nadal hackować. Cel ten zostanie zmieniony, ale porozmawiamy o tym później.

Co K2/G1 może zrobić by cheaterów nie było?

G1 posiada Game Masters (krótko: GMS), który patroluje serwery i duchy zawodników (ich logi), co ułatwia łapanie cheaterów. Jeśli GM osobiście złapie Cię i da tobie bana to ma powód. Jeśli GM Cię zbanuje ujrzysz napis: "K2 banned me for no reason give me my account back" GM nie banuje przypadkowych graczy bez dowodu. Mają oni niewyobrażalne narzędzia aby dowiedzieć się czy grasz uczciwie. Mogą być niezauważalni, mogą ogladać twoją grę. Jesli twoje konto zostanie przyłapane to zostanie natychmiast zablokowane.

 

G1 ostatnio zaktualizowało Hackshield Pro profilaktycznie, pracował przez Ahnlabs, który monitoruje programy, które działają jednocześnie z War Rock. Jest to bardzo trudne zadanie bycie koderem dla programu Ahnlabs, jej najwyższy poziom kodowania można tylko sobie wyobrazić. Hakerzy używają tego samego rodzaju sposobów i ścieżek hacków do gry jak Xfire, Gamebooster, lub Antivirus. To zajmuje sporo wysiłku i czasu by napisac choć jeden kod! Nawet najmniejszy błąd w kodzie programu jakiegoś (np. xfire) może spowodować, że HS w czasie gry wykryje to jako hack! W takim przypadku należy napisać ticket.

 

G1 inwestuje w narzędzia, które pozwalają śledzić nadużycia graczy (hackerzy, oszuści, spamerzy i ludzie którzy korzystają z kradzionych kart kredytowych), a następnie blokowanie komputerów z naszych stron internetowych i gier, a także pracujemy nad systemem "odcisku palca". Opracowanie programu tak od początku jest jednak bardzo trudne i zajmuje sporo czasu, ale musi być kodowane bez zmieniania czegokolwiek w kodzie WarRock'a.

 

Działania prawne:

 

Zostały wysłane wnioski aby dane personalne właścicieli stron z hackami zostały ujawnione firmie Gamers First / K2 Network w celu wytoczenia spraw karnych i cywilnych za dokonanie wszelkich szkód na rzecz gry i klientów. Przede wszystkim chodzi o skradzione konta graczy, (wyceniono to na około 4000$).

Gdy znajdziemy na stronie internetowej lub forum, które rozpowszechnia hacki lub ma coś wspólnego z kradzieżami kont będziemy kontaktować się z Irvine (Miasto) Departamentu Policji i złożymy formalny raport policji. Będziemy również kontaktować się z FBI, ponieważ wiele kont zostało skradzione z różnych państw i krajów, (jest to federalne wykroczenie). Mamy kontakt z Los Angeles FBI (urząd).

Na wniosek policji firma hostingowa ujawni dane osobowe właścicieli strony i zostaną oni pociagnięci do odpowiedzialności karnej. Jeżeli właściciele strony nie sa pelnoletni do odpowiedzialności pociągnięci zostaną rodzice lub prawni opiekunowie.

Jeżeli okaże się, że osoba ta mieszka w Europie, będziemy korzystać z FBI i Interpolu.

Nie jesteśmy obojętni w obec kradzierzy kont i hackingu. mamy zatrudnioną grupę, zespół który obejmuje prawników.

Dlaczego mamy hackerskie fale?

Głównie to dlatego, że kiedy my zaktualizujemy Hack Shielda to i robią to "hack programiści" i dzieje się tak ciągle więc koło się cały czas zamyka i nie widac końca. Niektóre witryny z hackami i kradzionymi kontami posiadają VPS (Virtual Private Server), więc aby zamknąć taką stronę trzeba przejść długi proces ale od tego mamy specjalną grupę prawników.

Co można zrobić aby pomóc w walce z hackerami?

1. Nie używaj hacków, to nie rozwiązanie!

2. Jeżeli wiesz o witrynie, która oferuje / sprzedaje hacki: NIE promuj jej, zgłoś to za pomocą systemu ticketów! Profesjonaliści zajmą się resztą.

3. Jeśli zauważysz hackera w grze, zrób screena i powiadom nas jak najszybciej za pośrednictwem systemu ticketów.

4. Jeśli ktoś w grze zapyta Cię gdzie znaleść hacki nie przekazuj mu takich informacji.

5. Bądź dobrym graczem i sumiennym, pomagaj Adminiostratorom.

 

Like It!

Pedałów trzeba tępić!

Opublikowano

Dobre ;D

Chcieli postraszyć ?

No nic, od dziś nie czituje w WarRock ;/

 

xDD

 

@Autor zajebiste tłumaczenie bo nie widać by był to Google Translator + dzięki za info -5% :D

1365881062-U68160.png

Opublikowano

Dobre ;D

Chcieli postraszyć ?

No nic, od dziś nie czituje w WarRock ;/

 

xDD

 

@Autor zajebiste tłumaczenie bo nie widać by był to Google Translator + dzięki za info -5% :D

 

On tego nie przetłumaczył wielokrotnie pojawiało się to na innych forach .... :

 

To jest ukryta treść, proszę

"Posted 13 March 2010 - 03:28 AM"

 

Co do tematu to nie rozumiem jak sens ma odkopywanie informacji prawie sprzed 2 lat .

 

#

z pewnością .... Byłoby miło gdybyś podał link do tego"Angielskiego forum"

32354141673387527780.png

Opublikowano

@up to jest z przed 2 lat ??? <LOL> ale i tak lajk

Validating | Members | WarRock Helper | Pro User | Postmaker | MPC WarRock Team|

 

Opublikowano

On tego nie przetłumaczył wielokrotnie pojawiało się to na innych forach .... :

 

To jest ukryta treść, proszę

 

Co do tematu to nie rozumiem jak sens ma odkopywanie informacji prawie sprzed 2 lat .

 

no widzisz fajnie masz, bo ja to znalazłem wczoraj na pewnym angielskim forum, z datą 28.02.12...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...