Skocz do zawartości

Woj Mental czy Woj Body Oto jest Pytanie xD


KrysiaxDxP

Rekomendowane odpowiedzi

Siema. Gram na serwerze feniks s2 posiadam mentala 75lvl Silne m7, Duchowe m8, Walniecie m9, Tapniecie m2, Uderzenie 3pkt oczywiscie militar u biologa matowe itp. Mental mi się znudził, więc pomyślałem czy nie grać wojem bodym bo mam 50lvl Aura m1, Berek m1, Reszta w wir lecz biolog oddaje zeby orka i drogie ku aura i nie wiem czy sie oplaca grac. Dodam jeszcze, że jestem doświadczonym graczem bo gram od ponad 4 lat w metina. Bodego bym mentalem podexpil szybko do 65/70. Proszę o odpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oo też gram na feniksie :) szczerze? spier**** od bodego jak najdalej, nie dość, że drogie ku, to aby expić musisz być napakowany itemkami 2k hp ;] Sam mam bodego 54 skille jakotakie, i eq po roku grania sie wyrobiłem 5b, i gdybym miał wybrać mentala czy bodego ,i gdybym zachował postać, ale inne skille to odrazu bym na mentala brał.

cristiano_ronaldo___signature_by_manuexp


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Exp tego Bodego i KU czytaj.. Na pierwszych serwerach KU jest taniutkie więc nakupisz dużo tego jeżeli masz yangi ;D

 

Czytaj wyzej .. Ku drogie do bodego -,- ..

 

@ top

 

Ja zostałbym przy mentalu. Masz eq , lvl , skille i biologa . Nie wiem czy opłaca się grać Od nowa . Dobrze znudził Ci się , wbijesz bodym 65lvl i co ? Znudzi Ci się . Co wtedy zrobisz ? A tak mentalem będziesz nasmerfiał :)

d113e6bd9c03f.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zrob bodego ale narazie oddawaj ząbki,ksiegi,pamiątki i czytaj ku a mentalem drop ku kamienie itp. zeby miec kase sprezenstujesz zse na bodym cale eq +9 + eq 2khp to bd kosa na 61 jeszcze najlepiej tarcze z nno +9 to dopiero bedziesz kozak wiec bierz bodego na 75 lepsze w dropie na metkach lub rip i owiele lepsza postac na av i katakumby

softuser.jpg

Dawajcie + jeżeli pomogłem to nic nie kosztuje.

Jeżeli potrzebna pomoc pw pomagam tyle ile w mojej mocy.

I love Rock.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i ci up wszystko elegancko wytłumaczył nic dodać nic ująć nie dziwię się ze ci się mental znudził strasznie nudna postać :/ miałem nim 75 więc wiem co pisze. Trenuj bodego a w tym czasie zarabiaj sobie na niego mentalem. A ktoś kto napisał ze wp jest najlepszy do metinow niech pomyśli najpierw. W expie ok tu się zgodzę najlepszy ale na metinach rządzi body i kropka

Kocham mpcforum.pl!!!

18706.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i ci up wszystko elegancko wytłumaczył nic dodać nic ująć nie dziwię się ze ci się mental znudził strasznie nudna postać :/ miałem nim 75 więc wiem co pisze. Trenuj bodego a w tym czasie zarabiaj sobie na niego mentalem. A ktoś kto napisał ze wp jest najlepszy do metinow niech pomyśli najpierw. W expie ok tu się zgodzę najlepszy ale na metinach rządzi body i kropka

 

Chyba na metki do m2. Bo na metkach mordu z eq +9 będziesz musiał odjechać...

Daj Like'a ;D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak, jeśli umiesz zrobić eq +9 typu stal/truta itp to graj bodym, ale eq musi być na prawdę pro w grocie. Jeżeli chcesz grać mentalem to raczej bd musiał expić marmurkami w grocie, osobiście polecam bodego bo możesz do lasu na metki latać itp :)

kuzyk2.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający forum Woj Mental czy Woj Body Oto jest Pytanie xD   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...