Skocz do zawartości

Woj Mental czy Woj Body Oto jest Pytanie xD

KrysiaxDxP

Rekomendowane odpowiedzi

Siema. Gram na serwerze feniks s2 posiadam mentala 75lvl Silne m7, Duchowe m8, Walniecie m9, Tapniecie m2, Uderzenie 3pkt oczywiscie militar u biologa matowe itp. Mental mi się znudził, więc pomyślałem czy nie grać wojem bodym bo mam 50lvl Aura m1, Berek m1, Reszta w wir lecz biolog oddaje zeby orka i drogie ku aura i nie wiem czy sie oplaca grac. Dodam jeszcze, że jestem doświadczonym graczem bo gram od ponad 4 lat w metina. Bodego bym mentalem podexpil szybko do 65/70. Proszę o odpowiedź.

oo też gram na feniksie :) szczerze? spier**** od bodego jak najdalej, nie dość, że drogie ku, to aby expić musisz być napakowany itemkami 2k hp ;] Sam mam bodego 54 skille jakotakie, i eq po roku grania sie wyrobiłem 5b, i gdybym miał wybrać mentala czy bodego ,i gdybym zachował postać, ale inne skille to odrazu bym na mentala brał.

cristiano_ronaldo___signature_by_manuexp

Exp tego Bodego i KU czytaj.. Na pierwszych serwerach KU jest taniutkie więc nakupisz dużo tego jeżeli masz yangi ;D

Czytaj wyzej .. Ku drogie do bodego -,- ..

@ top

Ja zostałbym przy mentalu. Masz eq , lvl , skille i biologa . Nie wiem czy opłaca się grać Od nowa . Dobrze znudził Ci się , wbijesz bodym 65lvl i co ? Znudzi Ci się . Co wtedy zrobisz ? A tak mentalem będziesz nasmerfiał :)

d113e6bd9c03f.png

zrob bodego ale narazie oddawaj ząbki,ksiegi,pamiątki i czytaj ku a mentalem drop ku kamienie itp. zeby miec kase sprezenstujesz zse na bodym cale eq +9 + eq 2khp to bd kosa na 61 jeszcze najlepiej tarcze z nno +9 to dopiero bedziesz kozak wiec bierz bodego na 75 lepsze w dropie na metkach lub rip i owiele lepsza postac na av i katakumby

softuser.jpg

Dawajcie + jeżeli pomogłem to nic nie kosztuje.

Jeżeli potrzebna pomoc pw pomagam tyle ile w mojej mocy.

I love Rock.