Skocz do zawartości

[Q]Jestem nowy Mam do was kilka pytań :) daje like

Slawolologg

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jestem nowy w WoT. Nie znam się na tej grze jeszcze doskonale. Mam pare pytań

1.W jaki sposób zarabiać kredyty i exp ?

2.Co najbardziej się opłaca kupić za złoto ?

3.Czy na tym kompie uciągnie mi WoT ? na jakich detalach ile bede miał fps ?

Karta Graficzna : Ati Radeon HD 4870 1gb DDR5

Ram: 8Gb DDR3 1600Mhz HyperCam Kingston

Procesor: Intel core i5 750 2,66Ghz

Internet 2mb\s

4. Jaka jest twoja opinia o tej grze .

1 Kupujesz coraz lepsze czołgi przez co w każdym czołgu są inne zarobki

2 Zależy jak masz 12500 to Lowa a jak 1500 to najlepiej T-25 Lub Matilda (to chyba ten średni )

3 Jak na lapku to na średnich bo mogą być błędy związane z tym prockiem ( wiem z doświadczenia )

4 Gra jest SUPER FAJNA nie chodzi o to aby szybko zbobyć 10 tier tylko poznac taktyki i trochę historii ( opisy medali i czołgów )

@up Dla mnie są na równi bo mam T1HT (na moim) i na koncie taty Tigera

Główne hobby - Jazda Oplem Signum 3.2 v6 2003.
League of Legends - Plat (nickname KiesieK v3)
Minecraft - głównie serwery modowane, pod nickiem "KiesieK"
PC: CPU i5 6600k @ 4.5GHZ, MOBO Z170A Gaming Pro Carbon, CPU Cooler Cryorig H5 Ultimate, RAM Geil Dragon 2x8GB 3000MHZ, GPU Asus Strix GTX 1060 @~2137mhz boost, PSU SilentiumPC Vero M1 600W, Case SilentiumPC Aquarius X70W, HDD 2xBarracuda 500 i 320, BRAK SSD - planowany SM961.<p> 

1 Kupujesz coraz lepsze czołgi przez co w każdym czołgu są inne zarobki

2 Zależy jak masz 12500 to Lowa a jak 1500 to najlepiej T-25 Lub Matilda (to chyba ten średni )

3 Jak na lapku to na średnich bo mogą być błędy związane z tym prockiem ( wiem z doświadczenia )

4 Gra jest SUPER FAJNA nie chodzi o to aby szybko zbobyć 10 tier tylko poznac taktyki i trochę historii ( opisy medali i czołgów )

@up Dla mnie są na równi bo mam T1HT (na moim) i na koncie taty Tigera

Ja posiadam Komputer PC Nie laptop dlaczego na tym procku sa problemy ?