Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Q]Na jakim privie grać najlepiej

Killer21PL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Bardzo proszę o odpowiedz na jakim servie priv grac najlepiej ? :D Odrazu muwie żę nie jestem początkującym graczem gram w lc 2 lata ale na privie nie grałem

Opublikowano

777 albo destiny a VipLC spoko serw , ale to jest bardziej serw do testowania

Pomogłem daj Like

Opublikowano

Destiny lc duzo nowosci co niemaja inne serwy(naprzyklad 777) wiecej osob i wogole :)

Dokładnie lepsze itemki możliwość cash za sms . Tańsze stawki. Tytuły na cast .Casta można osiagnoc na 1 lvl 100% . Tylko trzeba kupić opowiednie zbroje . np spodnie 164 30% klata 155 20% helm 180 30% rekawice 10% i buty 10% łaczymy coverem i mam 100% casta . I dużo hp

Pomogłem daj Like

Opublikowano

Według mnie 777 bo na Destiny lc za duże raty są i za łatwo Ale to tylko moja wypowiedz

Mój komputer:

CPU: I7 6700K, Płyta: MSI Z170A GAMING PRO CARBON , GPUMSI  GeForce GTX 1080 GAMING 8 GB  GDDR5x , PSU: SilentiumPC Supremo M2 GOLD  550W,

SSD: GOODRAM Iridium Pro 240GB, HDD: Seagate 2 TB  , Obudowa:: Sharkoon DG7000-G RAM:  2x Corsair Vengeance  LED DDR4  16 GB  3200 Mhz  CL16 Red 

Opublikowano
Ja tak jak kolega PUN|SHER uważam że najlepszym serwem dla początkującego gracza jest Destiny ;)

No ok może i racja ale gdy przejdzie na jakiś lepszy server to sobie nie poradzi bo nie na wszystkich jest 100% ulepszania niebkami ani tak dużego expa