Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Q] PS3 z Allegro ?

Fifolski

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam serdecznie :)

Jako iż w tym semestrze mój plan na uczelni jest porozwalany i dziewczyna zaczyna interesować się grami postanowiłem zakupić konsolę.

Odłozyłem 1000 złotych ale jestem studentem czyli wiadomo im taniej tym lepiej.

Na allegro zauważyłem wiele aukcji na których można kupić 120 GB slimkę z kilkumiesięczymi gwarancjami za 700zł +.

Prosiłbym o jakieś rady osób które siedzą w temacie konsoli. Moje wątpliwości postaram się zebrać w kilku punktach (żebyśmy nie zaśmiecali sobie komunikacji merytoryką):

1. Allegro czy nówka ze sklepu (przypominam o pieniążkach)

2. Slim czy fat ?

3. Czy dysk 120 wystarczy?

4. Czy kupować zestaw z movem czy samą konsolę ?

5. Widziałem konsolę która była "przerobiona" miała, sporo gier na dysku. Cena ? 850 złotych, Warto ?

6. Jak wygląda sprawa gier z drugiej ręki i "piratów" ?

7. Czy jest mocno awaryjna ?

Pozdrawiam. Filip.

f.png

Opublikowano

1, Zależy od sprzedającego, jeśli wszytko wygląda ok to bierz z allegro, sam też kupowałem

2. Moim zdaniem bez znaczenia, fat z reguły ma mniejsze dyski(wiadomo można wymienić na większy, chyba jak dobrze pamiętam to 160-180gb max) + starsze modele fat posiadają emulator gier z ps2

3. Mi starcza 80gb, jak nie masz zamiaru robić z konsoli magazynu to 120gb w zupełności starczy

4. To już Twój wybór, jak dysponujesz miejscem w pokoju i masz aspiracie aby używać tego kontrolera to sobie go spraw