Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Kilka pytań odnośnie World'a

pupu254

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siemka jestem nowy w tej grze i oco w niej chodzi to jest gra przez internet ? np takie coś jak Cs, metin?Długo sie isnaluje ?opłaca się gra?Jakie wymagania do gry?Prosze o pomoc bee lajkować

Opublikowano

Masz taki temat w podpiętych.

mpcforum.pl/topic/543858-tutoglne-informacje-o-nfs-world/

A resztę zobaczysz po ściągnięciu gry :D

93353141365207679707.png
by kml14

Cytat

I fight for peace, that's what I'm up here for.

- Patrick ,,PJ" James

Opublikowano

Gra Wyścigowa. Tylko i wyłącznie przez Multiplayer.

Zdobywamy reputację(exp) oraz gotówkę(pieniądze).

Bierzemy udział w przeróżnych wyścigach, kupujemy auta itd.

Jest wiele części need fos Speed lecz reszta jest Single Player(dla jednego gracza), Electronic Arts postanowili zrobić nowość i tak o to powstał Need for Speed World, który skupia się tylko i wyłącznie na trybie Multiplayer(wieloosobowym) :)

02402750183503470554.png

| exKidMod Soldat | NFS:W Helper|

Opublikowano

Komputer cieniutki.

RAM'u nawet 1GB nie ma, a procesor 1.6 to Ci chuja uciągnie.

Więc wątpię, byś pograł..

Pobieranie :

Instalka waży jakieś 700mb+patch więc jakoś z 800/900 mb łącznie waży.

Na łączu 1mb/s to jakaś niecała godzina ściągania ;)

02402750183503470554.png

Opublikowano

a to wątpie że sobie pogram

Prosesor mi tak pisze Amd Sempron™ Prosessor 2800+ i 1.61HHz,448 mb ram i jak?

Opublikowano