Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Jaka profesja

artyr11115

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chcialbym zagrac w rappelza i jestem kompletnie zielony w tym i chcialbym sie dowiedziec jaka klasa byla by dobra do expa , czytalem troche i wyczytalem ze wojownicy sa dobrzy myslalem na rycerzem , skrotobojca i mistrzem walki co mi doradzacie a moze macie inne sugestie co to tego ??

tumblrm9c1xpnb1c1rbso6a.jpg

Opublikowano

Powiem tak :

Rycerz - zły wybór na początek. Rycerz jest tankiem. Na początku nie ogarniesz tą postacią.

Skrytobójca - łatwy w początkowym expie. W miarę dobry wybór

Mistrz walk - osobiście nie grałem ,ale widziałem jego możliwości, także dobry wybór.

Moim zdaniem najlepiej zagrać żołnierzem. Jest to postać wyrównana . Ma dużo hp / obrony / ataku. Ma dużo skili ,a ich regeneracja trwa chwilkę. Ta postać nie wymaga wysokich umiejętności.

Opublikowano

Osobiscie gralem skrytobojca i powiem ze nie przypadla mi ta postac ,ma malo hp i troszke mniej defa niz inne postacie tego typu. Radze zagrac Wojownikiem potem Mistrzem Walki.

61093c6efb.png

Opublikowano

Skusze sie na żołnierza . A poradzi mi ktos jak go dobrze poprowadzić itp w tej grze jestem nowy . Czytałem ze sa pety to jaki byłby dobry dla żołnierza nie wiem jakas bron skille itp .

Opublikowano

Na początku graj z orkiem / yetim.

Jako broń użyj buławy 2h,a jeżeli dla Ciebie będzie za wolno bić to zmień na 2x miecze.

Dodawaj wszystkie umiejętności i biegaj do lochów. Szukaj drużyny i walcz razem z nimi.