Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

S4League

Gość Abs025

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć, mam kilka pytań odnośnie tej gry. Jestem początkującym graczem, i wiele rzeczy nie rozumiem, lub chciałbym się dowiedzieć. Nie wiem czy to jest dobry dział, czy też nie, no ale musiałem gdzieś to umieścić, więc pomyślałem, że ten dział jest w miarę odpowiedni.

Dobrze, teraz kilka pytań.

1. Kupując kapsułę "penów" za ap, np kapsuła pen - 900ap. Możliwość na wydropienie 1.000.000 pen.

I tam pisze .. 700-1.000.0000 pen. Czy prócz tego mamy szanse na dropnięcie czegoś pomiędzy, typu 50.000 pen, czy tylko 700 lub 1.000.000 pen.

2. Od 10 lvl'u możemy kupić kapsuły za peny, które kosztują 8900 pen. Ale są to tylko guny, i to w dodatku nie wszystkie. Jest jakaś możliwość, no nie wiem.. np od większego lvla kupić takie kapsuły za peny, tylko że swordy itd? Czy są tylko tamte guny nie wszystkie.

3. Jaka jest szansa w % na dropnięcie itemu z kapsuły.

4. Jeśli gramy td, to jakie są dobre swordy na atak oraz na obronę, oraz jakie są dobre guny na atak i obronę. Poproszę o kombinację, tylko swordów na atak i deff, oraz tylko gunów na atak i deff.

Ps. Proszę, aby wypowiadały się osoby, które miały do czynienia z tą grą. I umieją odpowiedzieć na dane pytanie w 100% dobrze, a nie takie, które "chyba, nie wiem do końca"

Pozdrawiam,

Abs025

Opublikowano

Odpowiedzi :

1. Tak kase z tego mozesz dropnąć z przediału od 700 do 1kk (moze wypaść 800 albo 500000 pen) zalezy od szczęścia