Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Himalajczyk

Himalajczyk

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czółko!

A tak jakoś ze swoimi noobskimi sygnami chciałbym dostać parę porad.

To na początek dam coś takiego

2vnjkpc.png

Nie używałem w tym żadnych c4d itp. bo jeszcze do końca nie umiem ich dobrze używać i bałem się że popsuję pracę.

Na dziś tyle, jestem padnięty. Dobranoc.

arshawin.png

Sygnatura wykonana przez

The Anonymous

Opublikowano

Chociaż ja nie jestem grafikiem, mi to się podoba.

Zwłaszcza, że jesteś chyba początkujący, co?

Jak dla mnie świetna robota, sam bym nie zrobił lepiej.

Ale inni ocenią to po swojemu.

OndteAw.png

Opublikowano

Chociaż ja nie jestem grafikiem, mi to się podoba.

Zwłaszcza, że jesteś chyba początkujący, co?

Jak dla mnie świetna robota, sam bym nie zrobił lepiej.

Ale inni ocenią to po swojemu.

Tak. Jestem początkujący, czytałem dużo tutoriali, i coś próbowałem "wykminić" coś z tych tutoriali i wypróbować. Chciałbym dostać ogólnie porady, jakieś informacje.

arshawin.png

Sygnatura wykonana przez

The Anonymous

Opublikowano

2vnjkpc.png

Zakładam, że robiłeś to ze stocka?

:) Dlaczego są 2 źródła światła? Czy widziałeś kiedyś, żeby słońce świeciło z dwóch stron? :)

W dodatku światła to są białe plamki, które nijak pasują do pracy. Postać jest za duża. Ciekawie wyglądałoby, jakbyś wymazał niektóre elementy.

Nie rób prac 'mono', bo zdecydowanie ciekawiej wypadają kolory.

:)

poniewieramy się czlowieku                      

Opublikowano

2vnjkpc.png