Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Problem

Giantpl

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ostrzegam jestem kompletnym amatorem:D

wiem ze moze juz to bylo ale szukalem i nie moglem znalezc dlatego prosze was bardzo o pomoc a mianowicie chodzi o to ze:

postawilem sobie serwerek na hamchi

dalem sobie niby takie cos jak OP

i moj problem polega na tym iz nie dziala mi taka komenda jak /sethome prosze opiszcie mi albo poradzcie jak taka komende moze w jakis spoos aktywowac bo nie chce za kazdym razem jak padne biec 5 min do swojego domku a o kopalni juz nie wspomne:D

bylbym bardzo wdzieczny za pomoc i z gory dziekuje milej osobie ktora pomoze xD

Opublikowano

Masz plugin Warpz0r? Właśnie on odpowiada za sethome. Jeżeli masz ten plugin to zapewne permissions masz źle skonfigurowane.

http://www.mpcforum.pl/topic/452036-tutplugin-warpz0r/

tutaj masz temat dotyczący Warpz0ra. Jest on zapewne na starsze wersje MineCraft'a, więc pobierz Warpz0ra na wersję Twojego serwera i zrób tak jak jest tam napisane.

Jeżeli nie wiesz o co chodzi z permissions, możliwe że pomogę - chociaż sam się dopiero uczę ;>

challenger.png

Opublikowano

ok dziekuje za odpowiedz a co do pluginow to nie mam zadnyc wiec pewnie tu jest problem ok juz zabieram sie za zarobienie tego i dam znac czy mi wyszlo

Opublikowano

teraz pytanie czy serwer na hamachi to bukit bo pojecia nie mam :D

i 2 pytnie jest nastepujace:

w opisie jest napisane wklej plugin do folderu "plugin" ale nie wiem gdzie sie on znajduje, czy moze sam mam go utworzyc?

Zarchiwizowany