Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Tworzenie bota do plemion.

ignisinferius

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, dopiero zaczynam się bawić programowaniem (właściwie to jestem kompletnie zielony i zacząłem jakieś 3 godz temu),

ale chciałbym prosić o pomoc.

Mam już utworzony ogólny wygląd bota ale nie wiem jak sprawić aby poszczególne pola i tabelki odpowiadały działaniom w grze.

Na razie to wygląda tak:

42894453367605619238.gif

Jeśli znajdzie się ktoś kto dokończy to co zacząłem (lub chociaż mi wytłumaczy co robić) będę wdzięczny, na razie będę próbował działać dalej sam.

Dla chętnych wrzucam link do kodu (zanim go zepsułem :) )

http://www.przeklej....u3-003cfnalj03p

Dzięki i powodzenia.

Może źle się wyraziłem, nie chodzi o bota tylko programik który ułatwi grę, przy kilkudziesięciu wioskach ich obsługa robi się kłopotliwa.

Masz serwer MC z modami, chętnie zagram.

Opublikowano

zrobiłes sam wygląd co nie było trudne i odrazu prosisz o pomoc... nie bierz sie odrazu za pisanie bota z tyloma opcjami... Zacznij od napisania bota np. do farmienia na zasadzie wpisz koordy x i y i podaj czas po którym znów ma wysłać wojsko... Autoit nie jest aż taki trudny wystarczy tylko troche w tym popisać masz odpowiedni dział od tego wiec tam napisz z pomocą

Opublikowano