Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Netia Spot i serwer Minecraft?

WetheranPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Serdeczni użytkownicy forum... Mam pytanie, mianowicie. Czy na routerze Netia Spot jest możliwość postawienia serwera Minecraft? Słyszałem o możliwości stawiania serwerów na różnych routerach. Nie znam się za bardzo na sieciach i dlatego zadaje to pytanie. Proszę o wyrozumiałość. Ten kto pomoże mi(i może innym użytkownikom)dostanie Lajk'a. Pozdrawiam!

46958.gif

Opublikowano

Chyba na każdym routerze da się postawić serwer o ile masz możliwość odblokowania portów oraz masz hasła do swojego routera.

Opublikowano

ale neta to masz zajebistego . Mozna wiedziec ile rodzice placa? Bo tez podobny chce zakupic

sygna4.jpg
Opublikowano

@UP to jest tylko jedyne 59zł miesięcznie. I jeszcze przez pierwsze 9 miechów to za zyla. Tylko to zależy jakie masz łącze, bo ja mogę mieć maksymalną przepustowość. Czyli:Jaki masz drut, to taki masz internet. 2x@UP właśnie nie kminie tej Netii, będę musiał skorzystać z Hamachi, no chyba że ktoś napisze jakiś poradnik.

46958.gif

Opublikowano

Server oczywiście się da postawić- sam postawiłem na routku edimax.Modem a router różni się tylko tym że w routerze trzeba odblokować porty do serva, dam Ci kilka przydatnych linków, które mi pomogły, w tym jeden mój temat

http://www.mpcforum.pl/topic/352814-tut-stawianie-serwera-na-no-hamachi/page__fromsearch__1

http://www.mpcforum.pl/topic/516502-czy-da-rade-postawic-server-z-ruterem-i-ip-zmiennym/page__fromsearch__1