Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Rady

Zoomix

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Siema

Jestem początkującą osobą (bulid potrafię znaleść czy nawet ogarnąć)

Lecz mam problem nie wiem jaka będzie dobra postać narazie za darmo są niektóre fajne postacie jak twich czy shen.

Shen-em jakoś idzie ale twichem nie mam dobrego bulidu i taktyki.

A więc poprosiłbym o jakieś porady,bulid ew. jaką postacią grać.

Bardzo mi się spodobała ta gra lecz moje staty np. 7.5.3 są dołujące.

Z góry thx

PS:Jeżeli zły dział / temat przenieście ;P

EDIT:Kurcze właśnie zakończyłem bitwę i twich-em gościu grał i niszczył wszystkich jak widział !! proszę o jakieś rady , bulid :D

... mają wąty do mojej sygnatury

-.-

Opublikowano

twitch to ciężka postać trzeba wiedzieć kiedy zaatakować aby nie zginąć najlepiej steelować czyli twój kolega z teamu bije przeciwnika on ma low hp a ty podbiegasz

i dobijasz , najlepiej też w jungli atakować ludzi solo bo masz największe szanse a w team fightach na końcu kiedy przeciwnicy mają low hp co do buildu to ci nie powiem bo nie pamiętam ale 3 podstawowe rzeczy : damange , attack speed , life steal

NJxbd4x.png

Opublikowano

hmm dzięki za rady , ten gościu co pisałem wyżej też tak robił i na koniec staty 19.1.7

widać że długo w to gra teraz ktoś bulid poda dobry i będę bardzo wdzięczny

-.-

Opublikowano