Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[SZUKAM]VPS

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!!

Poszukuje VPS takiego aby na niego mogly wejsc kilka osob na raz

poniewaz mamy zamiar z kolegami stworzyc serwer dedykowany na VPS i gdy on bedzie gotowy to przeniesc go na Dedyka

Jest nas 5 i kazdy zajmuje sie czyms innym wiec nie wiem na co sie patrzy aby tyle osob mogl wejsc na VPS

Jestem narazie w tym zielony prosze o pomoc

Opublikowano

www.exone.pl ich VPS'y są wspaniałe , sam korzystam za 19zł pociągnie bez lagów 100osób ^^

i mozna kupić za sms'a-y

Więcej straci ten co to wszystko liczy...

Wigilia 24 Grudnia 2011 ROK SϒS™ Obchodzi 14 Wigilię w Swoim Życiu..

Życzę wszystkim wesołych,pogodnych świąt ,tym czasem ja kończę zabawę w forumowanie i idę

z D&G'em polować na łanie =)

Opublikowano

to nie jest na ''ile osob moze wejsc'' tam jest łącze które albo wytrzyma te 1000 osób aalbo nie =)

Ogl. to na tym VPS bez lagów wbije do 200 osób na 3 królestwa - 1CH .. 300 osób to lagi już =p

Więcej straci ten co to wszystko liczy...

Wigilia 24 Grudnia 2011 ROK SϒS™ Obchodzi 14 Wigilię w Swoim Życiu..

Życzę wszystkim wesołych,pogodnych świąt ,tym czasem ja kończę zabawę w forumowanie i idę

z D&G'em polować na łanie =)

Opublikowano

ale przy jakiej konfiguracji te 100 czy tam 300 osób :) ?? bo wydaje mi się, że pisanie 100 czy 300 osób może być przesadne bez podania konfiguracji vps jak i serwera - każdy w jakimś tam stopniu jest inny.

Opublikowano

napisz do badara on na sie na dobrym "oszczedzaniu " serwera;]