Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] Antyban

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Na pierwszy strzał poleci to, że jestem zupełnym nowicjuszem i nie mam bladego pojęcia o programowaniu. To co pisze, to nie jest żadne zlecenie, tylko pytanie na temat prawdopodobieństwa napisania antybana opisywanego przeze mnie językiem totalnego amatora.

Otóż jestem wodzem klanu pomniejszej, raczkującej i prymitywnej gry online multiplayer. Tam gram, a nie chackuje. Ale obecny rozwój gry popchnał ją w kierunku, w którym nie ma szans rozegrać ustawki klanowej w starym stylu. W związku z tym mam pytanie:

Czy mozliwe jest napisanie programu bez znajomosci kodu gry, albo uzycie jakiegoś gotowego programu chackującego (powatarzam, że nie mam na ten temat bladego pojecia), który pozwoliłby na nierozpoznanie klienta przez serwer. Przy każdym zalogowaniu się klienta na serwer pojawia się komunikat o jego logu, nick na konsoli administratora i punkt na mapie. Pytam, czy mozliwe byłoby zalożenie "czapki niewidki", by taki gracz był nie mozliwy do zbanowania. Nie potrzebuje dostępu do zadnych narzędzi, czy komend. Poprostu chcę uniknąć zbanowania.

Czy hipotetycznie byłoby to możliwe?

Z góry dzięki.

Kapitan E.

Opublikowano