Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Lineage 2 F2P Innova

Engineer

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Szukam sporą ekipę do gry oraz założenia klanu w Lineage 2 na Innovie :)

Dzis innova wychodzi:)

Jak ma wyglądac podanie ?:)

Nick :

Serwer : (jeżeli będą dwa to powiem jaki) :)

Dlaczego ty :

Ja osobiscie jestem początkujący w tą grę więc jeżeli będzie spora ilośc osob to wybiore przywodce do założenia. Jak ogarne ja założe :D

Możliwe że nam załatwie TS 3 kanał lineage :)

Opublikowano

Nick: najprawdopodobniej Rothen, Shako lub Istariel (chyba, że nie zdąże to wtedy coś wymyślę :P )

Serwer: zależy od ich ilości

Dlaczego ty: Dlaczego ja? A dlatego, że w L2 gram już dobre 7-8 lat na wszelkiej maści privach. (od low rate off like do stuck subek ) Kilka razy hero SH :) Klan mogę założyć ja tylko trzeba będzie zebrać jakieś fundusze :)

Pozdrawiam

PS: Beta l2.eu kończy się 07.12.2011 i wtedy ruszają na świeżo więc proponuję do tego czasu poczekać :)

24764889.png

Zamknęli mi serwery do Fify 10...

Dzikimati1972.png

bitwalineage2ryspz4.png

Opublikowano

Dlaczego ty: Dlaczego ja? A dlatego, że w L2 gram już dobre 7-8 lat na wszelkiej maści privach. (od low rate off like do stuck subek ) Kilka razy hero SH :) Klan mogę

Dobry jesteś ;) w wieku 7 lat grać w L2

Engi - Spokojnie jak serwer ruszy na dobre to można coś pomyśleć osobiście nie grałem z wielką fascynacja w L2 ale przechodzi na innove kilku znajomych z ncsoftu więc pewnie i ja do nich dołączę ;) zgadamy się na bank :)

Opublikowano

@up