Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Szukam] Plików Serwerowych

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Hej Wszystkim!Jestem nową użytkowniczką tego forum i widzę tutaj wiele poradników,publikacji i wiele innych wspaniałych rzeczy!!

Lecz czegoś mi tutaj brakuje.

Chciałam zrobić serwer dla znajomych do takiego pogrania sobie :D ponieważ Polskim Metin2 po ponad roku czasu grania mi się znudził.

Jestem Zielona jeżeli chodzi o tego typu rzeczy i potrzebuję Waszej pomocy.Poszukuję plików serwerowych (najlepszych)

I tutaj napiszę tak PROSZĘ UWAŻNIE PRZECZYTAĆ!

Chciałabym żeby na tych plikach były wgrane wgrane wgrane...Wierzchowce + pieczęcie do nich,szmaragdowe zbroje + połysk z Metin2 PL,dodana lodowa wiedźma oraz smok i wygląd groty z Metin2 PL.

Po co mi to skoro będę tam grała tylko ze znajomymi?

Lubię czasem sobie wyobrazić że jestem na PL i coś sobie wbijam :PP

Najlepiej żeby to były pliki serwerowe 2011 albo 2010.Proszę również o Klienta tylko tak widziałam tu różne klienty,ale moim zdaniem są one do dupy.Dlaczego?Po co komu jakiś dziwny wygląd zbroi,miejsc,czy skilli?To jest bezsensowne.

Także po tym co napisałam wyżej potrzebuję klienta taki jak Metin2 PL tylko dodane to żeby było widać opisane wyżej zbroje,mounty oraz moby.

Więc jeżeli komuś się nie chce czytać napiszę w skrócie :

1.Pliki serwerowe 2011/2010

2.Dodane wierzchowce (oraz pieczęcie do przywoływania)

3.Dodana lodowa wiedźma oraz smok i wygląd groty z Metin2 PL

4.Szmaragdowe zbroje + połysk z Metin2 PL