Skocz do zawartości

Czar


Lordeczek

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie zrobi mi ktoś czar w którym pada deszcz trucizny albo ktoś powie co jest źle w tym skrypcie do tego bo nie działa

 

local arr = {

 

{

{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},

{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},

{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},

{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},

{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},

{1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1},

{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},

{1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1},

{0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0},

{0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0},

{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},

},

 

{

{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0},

{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},

{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},

{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},

{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},

{1, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 1},

{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},

{1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1},

{0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0},

{0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0},

{0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0}

}

 

}

 

local combat = {}

for i = 1, 3 do

combat = createCombatObject()

end

 

setCombatArea(combat[1], createCombatArea(arr[1]))

setCombatParam(combat[1], COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_POISONDAMAGE)

setCombatArea(combat[2], createCombatArea(arr[2]))

setCombatParam(combat[2], COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_POISONAREA)

 

--[[function spellCallbackStorm(param)

if param.count > 0 or math.random(0, 1) == 1 then

doSendMagicEffect(param.pos, CONST_ME_HITBYPOISON)

doSendDistanceShoot({ x = param.pos.x - 7, y = param.pos.y - 7, z = param.pos.z}, param.pos, CONST_ANI_POISON)

addEvent(doSendMagicEffect, 50, param.pos, CONST_ME_GREEN_RINGS)

end

 

if(param.count < 3) then

param.count = param.count + 1

addEvent(spellCallbackStorm, math.random(0, 500), param)

end

end

 

function onTargetTile(cid, pos)

local param = {}

param.cid = cid

param.pos = pos

param.count = 0

spellCallbackStorm(param)

end

--]]

 

function onTargetTile2(cid, pos)

doCombat(cid, combat[3], positionToVariant(pos))

end

 

function onGetFormulaValues(cid, level, maglevel)

--local min = -((level/5)+(maglevel*34))

--local max = -((level/4)+(maglevel*40))

local min = -((level * 10) + (maglevel * 10))

local max = -((level * 11.5) + (maglevel * 13))

return min, max

end

 

setCombatCallback(combat[1], CALLBACK_PARAM_LEVELMAGICVALUE, "onGetFormulaValues")

setCombatCallback(combat[1], CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile")

setCombatCallback(combat[2], CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile2")

 

function onCastSpell(cid, var)

doCombat(cid, combat[1], var)

doCombat(cid, combat[2], var)

return true

end

7138509900_1434192442.png

Odnośnik do komentarza

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający forum Czar   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...