Lordeczek Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Mam pytanie zrobi mi ktoś czar w którym pada deszcz trucizny albo ktoś powie co jest źle w tym skrypcie do tego bo nie działa local arr = { { {0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0}, {0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0}, {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0}, {1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1}, {1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1}, {1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1}, {1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1}, {1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1}, {0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0}, {0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0}, {0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0}, }, { {0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0}, {0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0}, {0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0}, {1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1}, {1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1}, {1, 0, 0, 0, 0, 2, 0, 0, 0, 0, 1}, {1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1}, {1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1}, {0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0}, {0, 0, 1, 0, 0, 0, 0, 0, 1, 0, 0}, {0, 0, 0, 1, 1, 1, 1, 1, 0, 0, 0} } } local combat = {} for i = 1, 3 do combat = createCombatObject() end setCombatArea(combat[1], createCombatArea(arr[1])) setCombatParam(combat[1], COMBAT_PARAM_TYPE, COMBAT_POISONDAMAGE) setCombatArea(combat[2], createCombatArea(arr[2])) setCombatParam(combat[2], COMBAT_PARAM_EFFECT, CONST_ME_POISONAREA) --[[function spellCallbackStorm(param) if param.count > 0 or math.random(0, 1) == 1 then doSendMagicEffect(param.pos, CONST_ME_HITBYPOISON) doSendDistanceShoot({ x = param.pos.x - 7, y = param.pos.y - 7, z = param.pos.z}, param.pos, CONST_ANI_POISON) addEvent(doSendMagicEffect, 50, param.pos, CONST_ME_GREEN_RINGS) end if(param.count < 3) then param.count = param.count + 1 addEvent(spellCallbackStorm, math.random(0, 500), param) end end function onTargetTile(cid, pos) local param = {} param.cid = cid param.pos = pos param.count = 0 spellCallbackStorm(param) end --]] function onTargetTile2(cid, pos) doCombat(cid, combat[3], positionToVariant(pos)) end function onGetFormulaValues(cid, level, maglevel) --local min = -((level/5)+(maglevel*34)) --local max = -((level/4)+(maglevel*40)) local min = -((level * 10) + (maglevel * 10)) local max = -((level * 11.5) + (maglevel * 13)) return min, max end setCombatCallback(combat[1], CALLBACK_PARAM_LEVELMAGICVALUE, "onGetFormulaValues") setCombatCallback(combat[1], CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile") setCombatCallback(combat[2], CALLBACK_PARAM_TARGETTILE, "onTargetTile2") function onCastSpell(cid, var) doCombat(cid, combat[1], var) doCombat(cid, combat[2], var) return true end Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.