Naraku Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Witam Zacznę najpierw od tej pierwszej sprawy, którą jest "bukkit na skiny?" pewnego razu powstał w tym dziale taki temat, jednakże nie wiem jak go odnaleźć. Polegał on na tym, że graczowi przypisywało się jakiś tytuł np. "Vip" i miał on innego skina, ponieważ nie jestem wstanie póki co kupić oryginału (problemy techniczne ;<) chciałbym coś pokombinować z tym pluginem. Drugą sprawą jest to, iż jestem początkującym "założycielem" serwera i nie wiem jeszcze jak instalować pluginy, w tym celu prosiłbym o jakiś poradnik oraz stronę z pluginami. Z góry dziękuję. Pozdrawiam, Naraku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
D4MIX Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 1.Pluginy możesz znalesc tu plugins.bukkit.org 2.Bodajże SpoutEssentials http://www.mpcforum.pl/topic/440179-tut-skin-plaszcz-bez-premium-bez-mineshaftera/ 3.Wrzucasz do folderu plugins And if you're not down with that, we got 2 words 4 ya Essential Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lord Zeus Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Tego 1 pluginu niestety nie znam . 2 pytanie . Pluginy wrzucisz na plikach od Bukkit'a do folderu plugins || exLider Minecraft || exMPC Media Lider || exModerator Single Player || exModerator Lineage2 || exModerator 4Story || exModerator Tibia || VIP || Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Naraku Opublikowano 23 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Ale słyszałem, że jest jakiś obowiązkowy plugin, bez którego żaden nie pójdzie. Jeśli istnieje taki prosiłbym o jego nazwę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...