Skocz do zawartości

[PS3][Q]Pomoc PS3 wi-fi


Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pewien problem niedawno zakupiłem ps3 i podłonczyłem internet wi-fi i w tym problem strony internetowe ladnie chodza git wszystko przegladarka dziala elegancko lecz jak wchodze na playstation network tu zaczyna sie problem. Klikam stwórz konto pojawia sie jakis obrazem i takie kółeczko u góry ekranu po prawej stronie i sie kręci i to może trwać z 3 godziny i nadal nic . nawet nie mozna tego wylaczyc pozostaje jedynie wylaczyc konsole przyciskiem power ?? prosze o pomoc dzwonilem do playstation centrum i powiedzieli ze to porty lecz zadzwonilem do dostawcy internetu i powiedzial mi ze router nie byl blokowany i porty sa odblokowane wiec w czym problem ????????? o i jeszcze probowalem podlaczyc przez kabel Ethernet i lipa

(ps jezeli popelnilem jakies bledy to sorki spieszylem sie )

Edytowane przez Dark Mafex
Odnośnik do komentarza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający forum [PS3][Q]Pomoc PS3 wi   0 użytkowników
    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...