Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Q] Kilka pytań newbie...

radar200399

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, jestem nowy w świecie Vindictus i mam pytanie...

1. Do jakiego stopnia na + można ulepszać ?

2. Od którego lv. można eksplorować teren (doki, druga mapa)

3. Jak można wziąść postać np. tego goryla (przy robieniu nowej postaci stoi za Warriorką taki wielki koleś, na yt widziałem że koleś go miał, jak go wziąść ?)

4. Czy postać z całym setem Lighta (chyba na 9 lv. można kupić zwój do robienia całego seta) i taką szablą (mam 9 lv. i zcraftingowałem ją u kowala) jest mocna ?

5. Czy w dangeonie od 11 lv. jest mocny BOSS ? (w dangeonie 1-10 lv. już przeszłem)

6. Duża gra polaków ? nie mogę żadnego spotkać

7. co trzeba mieć do ulepszania magicznie np. miecza ?

8. jaki jest największy level ?

9. Opłaca się dawać w skile do walki gdy jestem Wojowniczką ?

10. Bardziej opłaca się samemu robić zbroje i miecze a potem ulepszać czy na targu ?

Oczywiście za odp. polecą +

Edytowane przez radar200399

Nic o mnie nie wiesz ale nie martw się, wszystkiego dowiesz się od ludzi, którzy nigdy ze mną nie rozmawiali.

Opublikowano (edytowane)

1. Do jakiego stopnia na + można ulepszać ?

+10, o ile mi wiadomo

2. Od którego lv. można eksplorować teren (doki, druga mapa)

Hmm... to był przedział chyba 10-70, z tego co się orientuje na ten czas, to tam widziałem tylko łowienie rybek ^^