Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] VPS EXONE

Futrzak2707

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam zamierzam kupić VPS z exone. [ ten za 19 zl]

Zapłacę im wszystko pięknie ładnie dostane ip loguje się i od razu mogę puszczać kbota ?? Bo nie wiem czy bd tam wgrany windows xp ?

Wiem że zadaję głupie pytania ale jestem zielony w tych vps'ach

Edytowane przez Futrzak2707
Opublikowano

Pierw instalujesz system sobie z iso , ale cos przeszlo mi przez ucho ze maja to skasowac, ze bedzie sie placilo 7 zl za win, nie wiem ile w tym prawdy. Jak zaplacisz kase od razu dostaniesz ip login haslo i mozesz puszczac bota. Sam mam z exona vps juz 3 miesiace.

Opublikowano (edytowane)

Też trochę ciemny jestem. Mogę kupić ten najtańszy serwer z Linuxem za 19 zł bo na Linux aplikacja z Windows wymagająca NET Framework i tak chyba nie pójdzie. Więc moje pytanie. Kupując serwer najgorszy z systemem Linux i tak mogę wywalić Linuxa i zainstalować Windowsa płacąc i tak dalej 19 zł czy nie?

Bo normalnie jak zaznaczam XP to jest 38 zł/mc

Edytowane przez GameOverMan

obraz24.png

Opublikowano

Rozumiem tak że dostaje vps z linuxem a na linuxie nie działa kbot więc muszę z ich strony zainstalować xp i dopłacić 7 zł czy mogę swoje oryginalnego z płytki ?

Opublikowano

Jka wybierzesz xp za 7 zł to już bedziesz miał zainstalowany XP , wystarczy tylko się logować i puszczać bota, jak już zapłacisz i zalogujesz się to będzie odliczanie % ( oznacza instalacja xp) to trwa z 20 min max i po zainstalowaniu możesz robić co chcesz :)