Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie] 360

KickAssPL

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam!

Mam takie pytanie czy na Pc da się z robić 360 720 i tak dalej czy tylko na konsolach. Jak się szybko nauczyć robić qs i ns . Jakie są potrzebne perki? (nie jestem nowy w MW2 ale takich rzeczy nie wiem)

Oczywiście + lub -

Opublikowano

No a jak myslisz z ta 360 ? Chyba proste ze sie da , chyba ze nie potrafisz sie rozgladac o.O

Perki to[ja takie uzywam] :

-kieszonkowiec

-moc obalajaca / zimnokrwisty - wedlu uznania [czy grasz hc]

-pewne celowanie

-

Opublikowano

Co qs'a to ja ci radzę abyś na początku kampił tam gdzie dużo ludzi chodzi, nie patrzac sie przez lunetke. Jak kogos zobaczysz naceluj gościa aby był mniej więcej na środku. Szybko naciśnij ppm a potem lpm i znów ppm. Na początku zapewne nie będziesz trafiał ale jak wyczujesz snajperkę, będziesz wiedział gdzie pojawi się celownik to będziesz niepokonany.

Opublikowano

jasne, że się da!!!!! W codzie 4 wystarczy odpowiednio zmodyfikować .cfg, żeby jednym klawiszem robic idealny obrótt o 360 :D

W mw2 musisz się pomęczyć myszką, ustaw dużą czułość (ale tak, żeby ci się wygodnie strzelało ) :D

50a8d03627325.png

| Edytor |

Opublikowano

Ump + Tlumik

• Maraton
  • Moc Obalajaca / Waga Lekka
  • Komandos

Rashujesz i od tylu zabijasz ja na DM zawsze dobijam staty 20+

czesto jestem bliski nuki dzisiaj 3 razy mialem serie 19 , 21 , 23

co do qs intervention i FMJ powinno wystarczyc nacisnij przycisk celowania i odrazu strzel namaluj sobie na srodku ekranu