Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Zakładanie Polskiego serwera

valenar

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Był już taki temat, ale chciałbym żebyście podyskutowali ze mną (na ciut wyższym poziomie niż z pijawką). Do rzeczy, mianowicie chciałbym założyć (być współzałożycielem ?) Serwera Polskiego. Potrzebny jest serwer dedykowany (na początek ok. 500 slotów potem się zwiększy) czyli to koszt rzędu... 400zł ? Powiedzmy. Teraz kwestia zmian w silku... nie znam się na tym, mam podstawy c++ i ogólnie dobre rozeznanie w kompach pewnie jak gdzieś w google jest to odkopię i krok po kroku zrobię... ale nie o to chodzi. Wiadomo. Ogólnie potrzebowałbym kogoś, kto w miarę ogarnia temat edycji media i byłby w stanie wprowadzać jakieś drobne zmiany. Na początek wystartowalibyśmy z serwerem w stylu 100-200 slotów (tani serwer dedykowany) i w ramach dotacji i silków (względnie NA POCZĄTEK nova za dotację) kupilibyśmy lepszy serwer na 500 czy tam 1000 slotów.

Drzewko decyzyjne xD:

+ Jeden z pierwszych polskich serwerów

+ znam się na tej grze, każdy pr0 będzie zadowolony

+ serwer pierwszy będzie z ratami rzędu 100-150 (z bookiem) i drop koło 40. Potem następny zależnie od zapotrzebowania może być low w stylu 70 albo high 200-250.

+ chętnie przyjmiemy do projektu osoby kompetentne, znające się na zmianach w media

- jest sporo serwerów

- na razie nikogo do zmian w media

Proszę o mądre wypowiedzi :3

LifeSro

FusionRoad

Opublikowano

No dobrze więc pierwszy serwer będzie rzędu 70x. Ok to już mam. Czekam na dalsze wypowiedzi :)

@up