Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, jestem nowy w stawianiu serwerów na bukkit. Przejdę od razu do rzeczy. Pierwsze pytanie to gdy już użyje na serwerze komendy /rg flag __global__ build deny to czy mogę zrobić miejsce gdzie wszyscy mogą tam niszczyć i stawiać, jak mogę to jak to zrobić? Drugie pytanie, to na serwerach widziałem coś jak przejście na kilka światów czy jakoś tak i teleportujące klocki. Bardzo bym prosił o nazwy tych pluginów ewentualnie tłumaczenie jak ich używać. A tak ogółem to na serwie trochę osób mogę potrzymać więc jak chcecie to macie tu dane hamachi

Nazwy:

Serwer Zalewy

Serwer Zalewy 2

Serwer Zalewy 3

Hasło:

123

IP: 5.48.248.152

Jeśli braknie miejsc pisać do mnie na PW to na pewno dorobię. Szukam też współpracy, kogoś ogarniętego, kogoś kto się zna na tym wszystkim i pomoże w razie problemów.

Proszę o szybką odpowiedź. :)

Opublikowano

1. Tak

Zaznaczasz jak normalnego cuba i wpisujesz komende.

2. No nazwy pluginu nie pamiętam, przypnę sobie to edytuje.

Na dodatek, nie dubluj postów, bo to jest traktowane jako dubel, refreshujemy co 24h. Dodatkowo jest tu publikacja? - Napisz sobie reklamę w publikacjach.

Opublikowano

Tutaj poradnik do multiverse masz :

https://github.com/Herocraft/Multiverse-Portals/wiki/Basic-portal-tutorial

A co do budowania, to możesz zrobić borderguard, ograniczenie terenu np 200x200, zrobisz na ten teren cuba, i później zrobisz na cuba że mogą budować flagami. Tutaj masz spis flag i jak to robić: