Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

Ostatnio zainteresowałem się "kontami shell" czyli kawałkami serwerów z unixem do naszej dyspozycji :D Jako iż piszę w c++ to postanowiłem napisać bota który klikał by na stronie w link, tak w celach edukacyjnych :D (serio :P)

Mam dwa pytania:

1.Jestem na windowsie a mój kompilator to code:blocks , da się do niego coś doinstalować aby kompilował pod linuxa ?

2.Jestem zielony w linuksie, na moim shellu odpalałem pliki ".sh" czy to są pliki "wykonywalne" podobnie jak na windows ".exe" ?

3.Czy w c++ są funkcje/biblioteki umożliwiające wejście na stronę www, klikniecie w link, wyjście ?

Teraz coś poza, nie na shell ;D

4.Kodzę w bibliotece graficznej allegro, czy pod unix muszę stosować jakieś zamienne komendy czy coś ? Czy wystarczy odpowiedni kompilator ? Bo czytałem że allegro jest wieloplatformowe.

Z góry dziekuję za wszelkie odpowiedzi, oczywiście dam +/- jak ktoś tego chce, proszę o szybką odpowiedź.

Opublikowano (edytowane)

Witam,

Ostatnio zainteresowałem się "kontami shell" czyli kawałkami serwerów z unixem do naszej dyspozycji :D Jako iż piszę w c++ to postanowiłem napisać bota który klikał by na stronie w link, tak w celach edukacyjnych :D (serio :P)

Mam dwa pytania:

1.Jestem na windowsie a mój kompilator to code:blocks , da się do niego coś doinstalować aby kompilował pod linuxa ?

2.Jestem zielony w linuksie, na moim shellu odpalałem pliki ".sh" czy to są pliki "wykonywalne" podobnie jak na windows ".exe" ?