Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

[Pytanie]Jak zacząć ?jestem totalnie zielony .

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

siemka . chciałbym zagrać sobie ;p ale nie wiem jak :(( czy mógłby mi ktoś powiedzieć jak zagrać skąd? ściągnąć ? gdzie wkleić itp jak zagrać na modach. itp wszystko co musze wiedzieć aby pograć ;d pozdrawiam i proszę o odpowiedzi.

Combat 18.

Opublikowano (edytowane)

Ściągnij z strony Minecraft.net czyli oficjalnej stronki.

A co do zaczęcia gry. Pozbieraj drewno, jak się nie znasz na craftingu to minewiki i jak chcesz to masz tyle tych poradników lets playów na youtube, zajrzyj.

Pozdrowienia:D

@up Szybszy;p Radze ci usuń tego linka do downloadu, bo nie można zamieszczać na forum cilentów minecrafta.

Edytowane przez RoBuS2155
Opublikowano

Zeby zagrac musisz kupic za 50zł tak zwany giftcode którego Aktywujesz na Minecraft.net Potem pobierasz i grasz

Zacząc prosto masz 5minut zeby zebrać duzo drewna i zagniezdzic się gdzies w jaskini

Jak nie wiesz jak sie robi rózne rzeczy to wpisz w google minecraft crafting Wyskoczy ci minecraftpedia Tam masz wszystko opisane o języku angielskim

h6IduA1.png

Opublikowano

Hahha 2up Doobry xD

Pozbieraj drewno zrób domek z 4 desek zrób warsztat zrób kilofa siekierę miecz;p ewentualnie kose;)

Potem musisisz zrobić sobie drabiny z patyków wykopać dół i szukać węglą oraz żelaza z węgla i patyków zrobisz ogień a z węgla i żelaza sztabke żelaza;) Potem kiolfa z zelaza itd masz tam zloto diamenty jeszcze itd;)

Daj minusaaaa!!!

Opublikowano (edytowane)