Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Pomoc

konrix1997

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

Mam problem z hackami, ponieważ nigdy ich nie miałem.

Sciągnąłem frameworka 4.0 chyba i mam windowsa 7.

Proszę o link hacka działającego i o instrukcję co mam po kolei robić(przydałaby się bardzo dokładna bo jestem w tym zielony)

Za pomoc daję +.

@edit ściągałem już z stąd wiele hacków ale mi nie działają, wyłączyłem antywira i włączam jako administrator.

Moje gg 16012632

i chodzi mi głownie o gps,speed hack i jump

Edytowane przez konrix1997
Opublikowano

To jest ukryta treść, proszę

Spóbuj tego ja mam win7 i mi dziala .

Jeśli nie to, musisz siągnąś inny inector i do przeniesc go pod hacka np : hack.ddl : i zamienić nazwe z np : mpcinjector na hack . Wtedy i tylko wtedy hack odczyta plik ddl i przebije sie poprzez Hackshield .

jeśli ci sirosix nie działa to spróbuj tego :

To jest ukryta treść, proszę

Spróbuj także zmienić injector jeśli nie zadziała .

Zawsze sprawdzaj komentarze przed pobraniej jakiego kolwiek hacka , oraz link z skanu .

Tyle z włączania polecam także nie używać hacków na mapach z których mogą cie wykryć , ucz się hackować na np: RedClover Blue Storm czy Rusty Nails

3007.jpg
Opublikowano (edytowane)

Mam tego 2 i tam nazwa sama jest zmieniona a jak włączam go i wr to pisze niby succesful i coś tam thread coś takiego a czita nie ma

@edit nie pamiętam nazwy takiego programu że wpisywało się hasło i takie tam a 2 osoba sterowała twoim komputerem to mógłby mi to ktoś zrobić?