Skocz do zawartości
  • 👋 Witaj na MPCForum!

Przeglądasz forum jako gość, co oznacza, że wiele świetnych funkcji jest jeszcze przed Tobą! 😎

• Pełny dostęp do działów i ukrytych treści
    • Możliwość pisania i odpowiadania w tematach
    • System prywatnych wiadomości
    • Zbieranie reputacji i rozwijanie swojego profilu
    • Członkostwo w jednej z największych społeczności graczy

👉 Dołączenie zajmie Ci mniej niż minutę – a zyskasz znacznie więcej!

Zarejestruj się teraz

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć,

przeczytałem mnóstwo poradników na temat skilli Wizarda i piszę tylko,że np z kategori Novice mam tylko dobić na 9 lv ( a tak wgl czemu tylko na 9 lv? ) skille Burning Hand i Freeze..?

a jak widzę sklep Instruktora to tam jest pełno skilli inny dla mnie z kategori Appentice...

O co tutaj chodzi? o.O Why tak a nie inaczej?

A może coś źle napisałem...

Gram w tą gre od 2 dni i jestem całkowicie zielony...help

xxx

Opublikowano

na 9lv skille maja najmniejszy cooltime,czyli mozesz je szybko rzucac ponownie,a niektorych skilli wogole nie oplaca sie kupowac,dlatego w poradniku nic o nich nie pisze ;]

9j7miy.png
Opublikowano (edytowane)

piszę tylko,że np z kategori Novice mam tylko dobić na 9 lv

tak, burning hand i freeze na 9 sie dobija, poniewaz wtedy maja najmniejszy cooltime wiec szybko sie laduja i troche wieksze dmg maja, ale co wazne, bedziesz ich czasem uzywał do 100+ do skillowania, poniewaz sa najszybsze

a co do niektorych skilli,to co prawda sa, ale niektore sa takie, ze nie warto ich kupywac, poniewaz sa lepsze i efektywniejsze

@EDIT: jakbyś mial pytania dot. skilli, eq lub ogolnie gry, to chetnie pomoge, napisz na PW a ja postaram sie jak najszybciej odpisac, lub mozesz pisac w grze (jezeli grasz na mercurym) nick w sygnie ;)

Edytowane przez djmati5
Opublikowano (edytowane)

A coś ulepszyć?

Np tak jak w metku coś na +1/2/3/4 itd...